Prie viso to prisideda filmavimai „Lietuvos talentuose“, kur Dalia yra viena iš keturių komisijos narių. Nieko nuostabaus, kad toks ritmas išsekino Dalios organizmą ir jai prireikė medikų pagalbos.
Pirmadienį režisierei ligoninėje lašelinėmis pavyko sustiprinti organizmą. Paviešinusi nuotrauką iš ligoninės D.Ibelhauptaitė nestokojo ir gero humoro.
„Prieš „Fausto“ generalinę repeticiją geriausia vieta semtis įkvėpimo, tvarkyti degančius reikalus, surašyti pastabas solistams ir... pabūti tyloje – na, tuomet, kai pats telefonu nekalbi“, – brūkštelėjo ji.
Matyti, kad net ir ligoninėje ji ėmėsi svarbių darbų – tvarkė reikalus telefonu, buvo net atsivertusi kompiuterį.
„Faustas“ – turbūt vienas tokių kūrinių, kurio siužetą žino net tie, kurie nelaikė rankoje Johanno Wolfgango Goethe poemos. Tai buvo ir viena priežasčių, kodėl VCO pasirinko šį kūrinį, Ch.Gounod perkeltą į muzikinę partitūrą, savo dešimtmečio premjerai. „Dešimt metų teatro istorijoje labai mažai, bet kolektyvui, kuris atsiradęs iš nieko, iš svajonių, kaip oro pilys ant smėlio, dešimt metų labai daug.
Mes norėjome rasti kūrinį, kuris atspindėtų mūsų nueitą kelią, tam tikrą brandą, mūsų solistų laimėjimus, – kalbėjo režisierė D.Ibelhauptaitė. – Norėjosi kūrinio, kuris būtų etapinis ne tik mūsų kolektyvui, bet kiekvienam žmogui. Norėjosi, kad žiūrovai būtų mūsų dalimi. Manau, kad „Faustas“ – toks kūrinys.
Be to, „Fausto“ istorija dabar labai aktuali – gyvename tokiu metu, kai anksčiau ar vėliau kiekvienam žmogui iškyla klausimų apie gyvenimo kompromisus, materialines ir dvasines vertybes.“ Plačiau apie „Faustą“ galite skaityti čia.