Anot iniciatyvos autoriaus Jameso Turnerio, dauguma kačių buvo paimtos iš dviejų prieglaudų ir nufotografuotos.
„Mes pabandėme įsivaizduoti pasaulį, kurio viešosios erdvės leidžia pasijusti gerai. Tikimės, kad žmonėms laukti metro traukinio bus kur kas jaukiau, o į aplink supantį pasaulį jie ims žiūrėti pozityviau“ – sakė J. Turneris.
Iniciatyvos autoriaus teigė, kad vietoje įkyrių reklamų, verčiančių ką nors nusipirkti, šie plakatai sieks susimąstyti apie tai, kas iš tiesų yra vertinga.
„Vieniems tai bus katės, kitiems – dar kas nors. Bet tik tai, ko negali nusipirkti parduotuvėje“, – aiškino jis.
Keliuose plakatuose įamžintos ir naminės katės, turinčios šeimininkus. Už tai šeimininkai turėjo paploti kiek daugiau nei 100 eurų mokestį. Randy Cepuch, kurios katė šmėžuoja viename iš plakatų, atskrido net iš Virdžinijos (JAV), kad pamatytų savo augintinę viešoje erdvėje.
Anot mokslininkų tyrimų, žmonės, auginantys kates ar kitus gyvūnus yra laimingesni ir sveikesni. Todėl tikimasi, kad kačių atvaizdai viešosiose erdvėse leis žmonės bent jau dažniau šypsotis.
Vėliau kačių portretus pakeis šunų atvaizdai.