„Marussia“ ekipos teigimu, ligoninėje ispanė patyrė ilgą – nuo antradienio popietės iki trečiadienio ryto trukusią – operaciją. Kaip jau rašėme anksčiau, bandytoja avarijoje patyrė galvos ir veido traumas.
Incidentas įvyko Duksfordo (Didžioji Britanija) aerodrome. Grįžtant po atlikto pirmojo važiavimo, M. de Villotos vairuojamas bolidas ėmė greitėti ir nedideliu greičiu rėžėsi į komandos vilkiko galinę dalį. Panašu, kad avarijos metu sportininkės šalmas ir bolido viršus susmigo į krovinio įkėlimui naudojamos platformos horizontalia plokštuma.
Po avarijos M. de Villota, liudininkų teigimu, apie penkiolika minučių visiškai nejudėjo ir iš bolido turėjo būti ištraukta aplinkinių. Ispanė buvo skubiai išgabenta į ligoninę, kur trumpam buvo atgavusi sąmonę.
„Marussia“ skelbia jau pradėjusi nuodugnų incidento tyrimą. Avarijos aplinkybės nagrinėja ir vietos institucijos. Viena iš galimų nelaimės priežasčių – netikėtai įsijungusi bolido apsaugos nuo variklio išsijungimo sistema.
M. de Villotai tai buvo ne pirmasis važiavimas „Formulės-1“ bolidu. Ispanė praėjusių metų rugpjūtį išbandė 2009 m. modelio „Renault R29“ bolidą bei vėliau šiuo automobiliu atliko demonstracinį važiavimą „Formulės-Renault 3.5“ lenktynių metu.
Pilotė, 1976-1982 m. „Formulėje-1“ epizodiškai lenktyniavusio Emilio de Villota duktė, dideliais pasiekimais autosporte pasigirti negali. Pernai sportininkė dalyvavo viename „Superleague Formula“ etape, kur abejose lenktynėse finišavo priešpaskutinė. Anksčiau ji lenktyniavo Ispanijos „Formulės-3“ čempionate bei startavo keleriose WTCC varžybose.