„Omnitel 1000 km“ lenktynių atrankos varžybose prapliupęs lietus įnešė intrigos

Penktadienį „Omnitel 1000 km“ lenktynių dalyviai varžybų vadovo Gražvydo Smetonio buvo pakviesti laikyti pirmojo rimtesnio egzamino. Sportininkams gerai pažįstama kvalifikacinių lenktynių procedūra šiemet kėlė papildomą intrigą, nes buvo pakeistas varžybų reglamentas.

Šiemet visi dalyviai į kvalifikacinių varžybų trasą išvažiavo kartu, turėdami iki 40 min. padidintą laiko limitą.<br>A. Braziatis, V. Čičinskas
Šiemet visi dalyviai į kvalifikacinių varžybų trasą išvažiavo kartu, turėdami iki 40 min. padidintą laiko limitą.<br>A. Braziatis, V. Čičinskas
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jul 21, 2012, 1:21 AM, atnaujinta Mar 17, 2018, 11:33 PM

Jei anksčiau „Omnitel 1000 km lenktynių“ kvalifikacijose sportininkai greičiausiąjį ratą stengdavosi įveikti suskirstyti į dvi grupes, kurių kiekviena tam turėjo po pusę valandos, tai šiemet visi dalyviai į kvalifikacinių varžybų trasą išvažiavo kartu, turėdami iki 40 min. padidintą laiko limitą.

Netrukus dar vieną papildomą intrigą įnešė trumpam prapliupęs lietus. Jis greitai liovėsi, tačiau trasa liko šlapia. Vienok net tokioje atrankos varžybų trasoje sparta buvo didesnė nei treniruotėse.

Į išganingąjį dešimtuką, tapusį pačia didžiausia kvalifikacijos naujove ir panašiai kaip ir „Formulėje 1“, virtusį TOP 10 kvalifikacija, kurioje patys greičiausieji privalėjo išsiaiškinti nugalėtoją, prasimušusių komandų vardai nekėlė didesnių netikėtumų.

Lyderio ambicijas dar kartą patvirtino „15 min. – General Financing“ ir jos lyderis Nemunas Dagilis, vieną ratą apsukęs per 1 min. 26,192 sek.

Abi belgų komandos, lietuvių „BOD – Bauer Team“ ir Pietų Afrikos Respublikos sportininkai pirmajame penketuke irgi nekėlė jokios nuostabos.

„Viskas lyg ir dėsninga“, - darniu choru lyderių penketuką įvertino žiūrovai.

Tačiau dešimtukui dar reikėjo išsiaiškinti „Omnitel 1000 km lenktynių“ starto eilę tarpusavyje. Todėl varžytuvės dėl šių vietų po saule pasižymėjo dar atkaklesne kova. Per 15 minučių, skirtų TOP 10 kvalifikacijai, lyderiai keitėsi 6-7 kartus, todėl trasoje tvyrojo tokia drama, kokios žiūrovai seniai jau bebuvo matę. Kova vyko ne dėl sekundžių, o dešimtųjų jos dalių.

Šioje tikroje adrenalino fiestoje triumfavo Ramūnas Čapkauskas, pilotuodamas greitą ir galingą „Algirdai Racing – Aquila CR1 LS7“ savo „BOD - Bauer Racing“ komandai tik paskutiniajame rate padovanojęs pirmąją aukštumą – laimėtas kvalifikacines lenktynes.

Šią poziciją vėl ėmus lyti jam garantavo 1 min. 30,204 sek. rezultatas.

Kvalifikacijos laimėtojus pasveikino ir jų iškovotą prizą – Susisiekimo ministro taurę – įteikė viceministras Arūnas Štaras.

Iš antrosios pozicijos rytdienos lenktynėse startuos „15 min. – General Financing“ su „Porsche 911 GT3 Cup“, o iš trečiosios – belgų „Respublika – byJR Motorsport“ lenktynininkai, pilotuosiantys „BMW Silhouette“ automobilį.

Kol kas į 2994 metrų ilgio Palangos žiedinių lenktynių trasos greičio rekordą (1 min. 18,674 sek.), su „Spyker C8 Laviolette GT2“ pasiektą 2011 metais ir priklausantį britui Peteriui Dumbreckui, nepasikėsinta.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.