Pirmajam padanga jau antrajame rate sprogo tuomet lenktynėse pirmavusiam Lewisui Hamiltonui. Iš pradžių „Mercedes“ lenktynininko incidentas atrodė kaip atsitiktinumas, tačiau visai netrukus sprogo dar dviejų bolidų padangos - į boksus privalėjo užsukti Felipe Massa bei Jeanas-Ericas Vergne'as.
Trasoje pasirodė saugos automobilis ir personalo darbuotojai ėmė nuodugniai tyrinėti mįslingąjį penktąjį posūkį, kuriame vienas po kito su didelėmis problemomis susidūrė „Formulės-1“ bolidai.
Ir kai galiausiai 46-ajame rate sprogo dar ir Sergio Perezo padanga, Ch. Whitingas vos nepadarė lenktynėms galo, rašo „Eurosport“.
„Pamaniau, kad gal atėjo laikas kelti raudoną vėliavą“, - pripažino „Formulės-1“ lenktynių direktorius.
Ch. Whitingui buvo baisiausia dėl vairuotojų saugumo. Vis dėlto drastiško sprendimo britas nepriėmė ir lenktynėse buvo nuvažiuoti visi 52 ratai. Daugiau incidentų nebeįvyko.
Ch. Whitingas tikino, kad „Formulės-1“ istorijoje būta įvairių nelaimių, tačiau tokio padangų fiasko dar nėra pasitaikę. Britas sakė, kad lauks „Pirelli“ padangų tiekėjų pasiaiškinimo.
„Dar per anksti daryti kokias nors išvadas. „Pirelli“ dabar turi atlikti nuodugnią analizę“, - susirūpinimo neslėpė Ch. Whitingas.
„Formulės-1“ pilotai liko įsiutę po Didžiosios Britanijos „Grand Prix“, kurį „The Telegraph“ įvardijo kaip vieną gėdingiausių sporto įvykių. Jie netgi grasina boikotuoti kitą savaitgalį vyksiantį Vokietijos „Grand Prix“ etapą.
Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) direktorius Jeanas Todtas ramina lenktynininkus ir prašo kantrybės bei supratimo.