Po baisaus smūgio „Audi“ stebuklingai suremontavo Le Mano bolidą

Pirmoji Le Mano 24 valandų ištvermės lenktynių kvalifikacinių važiavimų diena buvo kupina incidentų ir raudonų vėliavų.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2014-06-12 19:49, atnaujinta 2018-02-12 22:10

Kai Loicas Duvalis, per Le Mano lenktynių treniruotę vairavęs pirmu numeriu pažymėtą praėjusių metų nugalėtojos „Audi Sport Team Joest“ „R-18 e-tron quattro“ automobilį, 270 km/val. greičiu trenkėsi į trasos barjerą, žiūrovai sustingo bijodami blogiausio.

Tačiau per stebuklą pilotas atsipirko tik smulkiais sumušimais.

Po siaubingos avarijos gerbėjai spėliojo, ką darys „Audi“ - dalyvaus lenktynėse tik su dviem automobiliais ar startuos su atsarginiu bolidu.

Tačiau „Audi“ pasirinko trečią, neįtikėtiną kelią – komanda suremontavo automobilį, kuris atrodė sumaltas į visišką metalo laužą.

Komandos mechanikai panaudojo atsarginę važiuoklę bei po avarijos likusias sveikas dalis ir per naktį perrinko automobilį. Taip ekipa išsaugojo galimybę startuoti pirmu numeriu pažymėtu automobiliu.

Tiesa, praėjusių metų Le Mano nugalėtojas L.Duvalis jo nevairuos – medikai dėl atsargumo diskvalifikavo lenktynininką iš 24 valandų trukmės varžybų. Vietoje jo „R-18 e-tron quattro“ kartu su Lucasu di Grassi ir Tomu Kristensenu vairuos buvęs „Formulės-1” lenktynininkas Marcas Gene.

Jis „Audi“ komandai per Le Mano lenktynes talkina nuo 2011 metų, yra atlikęs kai kuriuos treniruočių važiavimus su paskutinio modelio „Audi R18 e-tron quattro“, o šiais metais čia ketino važiuoti JOTA komandai priklausančiu LMP2 klasės automobiliu.

Dėl ypač nesėkmingo, avarijomis ir raudonomis vėliavomis paženklinto pirmojo kvalifikacinio važiavimo šiuo metu dar nėra žinomos daugelio komandų, įskaitant ir „Audi“ automobilio Nr. 1, startinės pozicijos.

Dėl nuolatinių trukdžių iš numatytų 2 valandų kvalifikacinių lenktynių buvo lenktyniauta tik 50 minučių.

Kol „Audi“ sprendė, ar jos pirmasis automobilis apskritai galės startuoti lenktynėse, pirmajame kvalifikacijos etape nepralenkiami buvo „Porsche“ bolidai.

Po 16 metų pertraukos į greičiausios prototipų (LMP1) klasės varžybas sugrįžusi „Porsche“, su abiem „Porsche 919 Hybrid“ automobiliais pademonstravo geriausius laikus ir tapo rimtais pretendentais užimti geriausias starto pozicijas šeštadienį prasidėsiančiose lenktynėse.

20-tu numeriu pažymėtą „Porsche 919 Hybrid“ vairavęs Naujosios Zelandijos lenktynininkas Brendonas Hartley 13,629 km ilgio „Sarthe“ žiedą įveikė greičiausiai – per 3 min. ir 23,157 sekundės.

Kitą, 14-tu numeriu pažymėtą analogišką „Porsche“ hibridą vairavęs šveicaras Neelas Jani užėmė antrąją vietą, ratą apsukęs keliomis dešimtosiomis sekundės dalimis lėčiau – per 3 min. ir 23,928 sekundės.

„Pirmosios kvalifikacijos sesijos pradžia buvo puiki. Maloniai nustebau, kad pavyko pasiekti greičiausią rato įveikimo laiką. Suprantama, tai tik pirmasis kvalifikacijos etapas ir prieš akis dar laukia ilgas kelias. Tačiau manau, kad jau per pirmąją sesiją surinkome daug svarbios informacijos“, – sakė B.Hartley.

Trečiadienio kvalifikacijos etapas turėjo trukti dvi valandas, tačiau dėl L.Duvalio avarijos buvo nutrauktas po 90 minučių. Ketvirtadienį laukia dar du kvalifikacijos etapai – nuo 19 iki 21 val. ir nuo 22 val. iki vidurnakčio.

Pagal kvalifikacijoje pasiektą geriausią rato įveikimo laiką automobiliai bus išrikiuoti lenktynių startui.

„Porsche“ komandos atstovai teigia, kad ketvirtadienio kvalifikacijos sesijoje žiedą įveiks ribotą kiekį kartų, nes nenori automobilio apkrauti prieš šeštadienį prasidėsiančias varžybas. Penktadienį komanda žada skirti poilsiui.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.