300 ežerų ralio trasa taps Dakaro visureigio bandymų ruožu

Iki 300 ežerų ralio likus mažiau nei savaitei, Dakaro ambicijas puoselėjantys Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas ruošiasi itin aktyviam savaitgaliui: kol Vaidas su broliu Žygimantu kovos dėl ralio įskaitos taškų, Saulius tęs Dakaro varžyboms skirto visureigio kankinimą ir testavimą.

Lenktynininkai 300 ežerų ralio trasose išbandys Dakaro visureigį.<br>Organizatorių nuotr.
Lenktynininkai 300 ežerų ralio trasose išbandys Dakaro visureigį.<br>Organizatorių nuotr.
Lenktynininkai 300 ežerų ralio trasose išbandys Dakaro visureigį.<br>Organizatorių nuotr.
Lenktynininkai 300 ežerų ralio trasose išbandys Dakaro visureigį.<br>Organizatorių nuotr.
Lenktynininkai 300 ežerų ralio trasose išbandys Dakaro visureigį.<br>Organizatorių nuotr.
Lenktynininkai 300 ežerų ralio trasose išbandys Dakaro visureigį.<br>Organizatorių nuotr.
Lenktynininkai 300 ežerų ralio trasose išbandys Dakaro visureigį.<br>Organizatorių nuotr.
Lenktynininkai 300 ežerų ralio trasose išbandys Dakaro visureigį.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

lrytas.lt

Aug 3, 2015, 3:12 PM, atnaujinta Oct 22, 2017, 5:02 AM

Šiam kilniam darbui į pagalbą vienas geriausių Lietuvos šturmanų pasikvietė automobilio autorių – Darių „Biesą“ Biesevičių.

Ekipažas šįkart žada startuoti ralio įskaitoje su tikslu „pasimatuoti“, kiek šis, kiek kitokioms lenktynėms skirtas bolidas gali konkuruoti su itin greitais „Mitsubishi“.

„Perfrazuojant 10 Dievo įsakymų, savaitgalį reikia švęsti. Šį mes pašvęsime Zarasų ir Visagino rajono žvyrkeliams. Šis mūsų startas yra daugiau testas, nei startas. Ne paslaptis, jog po kapotu turime lietuviams iki kaulų smegenų pažįstamą 1,9 Tdi variklį, kuris koviniu rėžimu susuko jau daugiau nei keturis tūkstančius kilometrų, tad jei pamatysite mus ištempiamus ant buksyro, reiškia testas pavyko ir radome ribą, kiek atlaiko standartinis motoras“,- pasakoja Saulius.

Už vairo pasodinti Lietuvos mechanikų tėvu vadinamą „Biesą“ komanda nusprendė neatsitiktinai –

„Kuo daugiau ten sėdės Darius, tuo daugiau informacijos jis surinks apie automobilio valdomumą ir kitus parametrus. Vaidotas gali stengtis iš paskutiniųjų papasakoti, kas vyksta ir ką reiktų tobulinti automobilio reguliavime, tačiau pajausti „nuosava sėdyne“ visada bus aiškiau“, – tęsia šturmanas.

Pats prieniškis sako, jog bent kol kas yra patenkintas automobilio važiuoklės darbu, bei konstrukciniais sprendimais ir vienintelė vieta, dėl kurios verta nerimauti tai būtent variklis.

Šis agregatas jau ketvirtasis, kuriam tenka garbė patūnoti po Lietuvoje sukonstruoto monstro variklio gaubtu – komanda tiesioginiu būdu bando variklius nukankinti, ieškodami kantrybės ribos.

Dakaras, o tai yra šio automobilio tikslas, pats iš savęs kankina techniką ir mes tikrai nesugeneruosim tokių sąlygų nei Lietuvoje, nei Europoje, todėl naudojam blogus tepalus, visokius nepriteklius, kad matytume, kiek iš tiesų gali senas variklis, bei tikimės, jog visiškai naujai surinktas ir kruopščiai prižiūrimas agregatas sugebės atlaikyti dykumų maratoną“, – pasakojo D.Biesevičius.

Prie „300 Lakes“ ralio starto stoti planuoja daugiau nei 80 automobilių, tad Darius su Sauliumi kovą dėl rezultatų palieka Vaidotui, o patys netgi savotiškai džiaugiasi, jog turbūt teks važiuoti jau išmuštais kelio ruožais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.