Lietuviai metė iššūkį Niurburgringo rekordams

Automobilių gamintojai mėgsta palyginti naujausių modelių galimybes pagal tai, kaip greitai jie apvažiuoja vieną trasos ratą. Pats populiariausias – automobilių bandymas Vokietijoje esančiame Niurburgringo žiede.

SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
SEAT atstovai nusprendė pakartoti Niurburgringo tradiciją Lietuvoje.<br>I.Steponėnės nuotr.
Daugiau nuotraukų (16)

Ilona Steponėnė

Sep 10, 2015, 10:06 PM, atnaujinta Oct 16, 2017, 11:02 AM

Bet lietuviai sumanė naujus automobilius išbandyti arčiau – Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje.

Pirmieji šį bandymą atliko SEAT atstovai „Autojuta“ su 280 AG „Seat Leon Cupra“ hečbeku.

„Daug šalių turi savo „karštus ratus“, garsiausia trasa jiems – žaliasis pragaras Niurburgringas. Pas mus pragaro netrūksta, tik atstumas kiek mažesnis“, – apie Nemuno žiedą kalbėjo „Juta“ direktorius Audrius Gelžinis.

Jis kvietė prie eksperimento prisidėti ir kitus automobilių pardavėjus – greitą ratą „Nemuno žiede“ apvažiuoti galėtų ne tik sportiški, bet ir kasdieniniai modeliai, o palyginti lietuviškoje trasoje pasiektus rekordus būtų ne mažiau įdomu nei gamintojų pasiekimus užsienyje.

Bandymui naudotas standartinis „Seat Leon Cupra“ su kiek sportiškesnėmis, bet tinkamomis bendro naudojimo keliams padangoms „Michelin Pilot Sport“. Nieko kito atstovai tvirtino automobilyje nekeitę.

Eksperimentiniam ratui prie vairo sėdo lenktynininkas Jonas Gelžinis. Apvažiavęs keletą bandomųjų ratų jis nuvažiavo tris greitus ratus, iš kurių pats greičiausias buvo 1 min. 23.46 sek.

Šį laiką teks pagerinti kitiems gamintojų atstovams, jei jie priims ispaniškų automobilių mestą iššūkį.

Oficialaus rezultato siekimą stebėjo ne tik susirinkę žurnalistai, bet ir Lietuvos automobilių sporto federacijos vadovas Romas Austinskas bei „Nemuno žiedo“ vadovas Arūnas Samochinas. Laikas buvo matuojamas „Fast lap“ taurės įranga, naudojant šioms lenktynėms pritaikytą trasos konfigūraciją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.