Iš karto po pristatymo automobilis buvo pakrautas į autovežį ir išgabentas į keltą, kuris komandos techniką plukdys į Pietų Ameriką.
Naudotą antros kartos „Toyota“ visureigį A.Juknevičius įsigijo tik porą mėnesių. 330 AG varikliu varomas automobilis jau yra įveikęs tris Dakaro maratonus ir du pasaulio visureigių čempionatus.
Todėl A.Juknevičiaus mechanikai jį visą atidžiai perrinko. „Nelabai daug liko nepaliesta, tik prie variklio nekišome nagų.
Lyginant su praėjusių metų automobiliu, kurį patys gaminomės, tai kaip diena ir naktis. Šitas jau patikrintas trasose. Jis ne pačios naujausios kartos, Dakare važiuos ir septyni naujausi „Overdrive“, bet tikimės, kad jis bus konkurencingas“, – sakė lenktynininkas.
Iš karto po Naujųjų metų startuosiančiame Dakaro ralyje A.Juknevičius važiuos su nauju šturmanu – garsiu motociklininku Mindaugu Slapšiu.
Abu vyrai yra draugai, ne vienas varžybas įveikę kartu, todėl tikisi lengvai susikalbėti ir išnaudoti daug sukauptos patirties.
M.Slapšys yra pirmasis lietuvis, įveikęs Dakarą motociklu, bet neslepia ambicijų startuoti ir kaip automobilio vairuotojas.
„Čia toks tarpinis variantas. Kadangi su motociklu esu dirbęs šturmano darbą pačiam sau, todėl patirtis pravers“, – sakė jis.
A.Juknevičius taip pat tikėjosi, kad M.Slapšys papildys savo patirties bagažą.
„Šturmano darbas yra labai svarbus, atsakingas ir reikalaujantis tam tikrų charakterio savybių, bet yra ir šturmanai, kuriems tai yra kelias link vairo“, – tvirtino lenktynininkas.
Komanda neslėpė, kad pasiruošimas Dakaro raliui šįmet buvo labai sunkus, tačiau spėlioti galimo rezultato nesiryžo.
„Tikslas – kuo geriau pasirodyti. Norime susigrąžinti geriausią Baltijos šalių rezultatą. Bet pirma, reikia startuoti, antra – finišuoti, o tik paskui rezultatas. Dakare du trečdaliai lieka nepasiekę finišo su savo svajonėmis“, – sakė A.Juknevičius.