„Renault“ ekipa F-1 dalyvavo iki 2010 metų sezono pabaigos, o vėliau, koncernui nusprendus pataupyti, „Renault“ pardavė komandą „Lotus“ ir liko jos variklių tiekėju.
Prancūzų įmonė „Formulėje-1“ dalyvauja nuo 1977 metų, per tą laiką kaip komanda arba variklių tiekėjas iš viso pelnė 12 konstruktorių čempionų titulų.
„Renault“ turėjo dvi galimybes – grįžti 100 proc. arba pasitraukti. Po išsamaus tyrimo, aš nusprendžiau, kad „Renault“ grįžta į „Formulę-1“ nuo 2016-ųjų. Paskutinės žinios, suteiktos pagrindinių F-1 savininkų, suteikė mums pasitikėjimo priimti šį naują iššūkį. Mūsų siekis yra laimėti – net jei tam prireiks šiek tiek laiko“, – sakė C.Goshnas.
Įmonė atskleidė, kad būti variklių tiekėju paprasčiausiai neapsimokėjo, nes investicijų grąža per kompanijos įvaizdžio gerinimą buvo per maža.
„Lotus“ liks „Renault“ partneriu „Formulėje-1“.
„Renault“ į „Formulės-1“ istoriją įėjo kaip pirmasis konstruktorius, išleidęs variklį su turbina. Tai įvyko 1977 metais ir tapo garsiosios „turboeros“ pradžia.