Jaunuolius sekmadienio popietę sutikome „50 Garage“ patalpose, kur rekonstrukciją jau baigusią Artūro mašiną, pakeitė Luko „Nissan“.
Nors susitepti rankų bičiuliai nebijo, sportinių automobilių ruošimą nusprendė palikti sportinių automobilių gamintojams, o patys imsis pakankamai įspūdingai apgalvoto sezono.
Dalyvaus varžybose užsienyje
Visi „Lietuvos drifto čempionato“ etapai, Latvijos, „Rytų Europos Drifto čempionato“(EEDC), bei kai kurie „Baltarusijos Drifto čempionato“ etapai, tarpuose pamaišyti su Lietuvos pirmenybėmis – „2JZ“ serijos motorai, patalpinti po abiejų bolidų gaubtais šiemet suksis tikrai daug. Pradedant jau ketvirtąjį sezoną šiame sporte, šiemet žadama rimtai imtis darbo su savo pilotavimo sugebėjimais.
Užsispyrimo šiuos planus įgyvendinti tikrai netruks – jei pamenate 2015-ųjų metų „EEDC“ etapą Kačerginės „Nemuno žiede“, turėtumėte prisiminti šių vyrų pasirodymą: pirmas dideliu greičiu į trasos žvyro karjerus įskrido Lukas, gerokai aplamdydamas savo „Nissan PS13“.
Netruko ten atsidurti ir Artūras su BMW. Tiesa, jei Luko pasirodymas baigėsi su ta avarija, tai Artūras savo bandymus tęsė gana atkakliai, kone kas kart atsirasdamas siaubą daugeliui pilotų keliančioje vietoje.
Vaikinui tą kart sekėsi ir jis visus kartus minimaliai apgadino savo automobilį. Sulaukęs minios palaikymo dėl rodomo užsispyrimo, vilnietis liko varžybų žiūrovu.
Ne pirmoji komanda
Šiemet, gerokai stipriau paruoštu automobiliu tiek Artūras, tiek ir Lukas žada šturmuoti ne tik Kačerginės „Nemuno žiedo“ kalną, bet ir visą „EEDC“ sezoną. Raktas į sėkmę ten, anot vaikinų yra komandinė atmosfera.
Artūrui „Smagresta Racing Team“ nėra pirmoji komandinė patirtis – prieš keletą metų jis buvo pakviestas prisijungti prie „D1Sport“ ekipos, tačiau komandinės dvasios ten rasti nepavyko: iš aštuonių tarpusavyje nesusijusių pilotų sudaryta ekipa neturėjo sąlyčio taškų, tad jis varžybose sukdavosi kartu su Luku, kuris tuo metu atstovavo save.
Suvienijus jėgas, tiek Lietuvos padangėje, tiek ir užsienio trasose, vaikinai tikisi pagaliau imtis rimtojo sporto ir išvengti kurį laiką kankinusių techninių bėdų.
Užtikrintumą šioje sferoje padės pasiekti pažadas vienam iš „50 Garage“ tėvų – Mantui Kulvinskui nebedaužyti savo technikos ir nuosekliai siekti užsibrėžtų tikslų.