Garsiems lenktynininkams – ištvermės išbandymas kartingo trasoje

Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams. Paskatinti praėjusių metų rudenį vykusių analogiškų varžybų sėkmės, sporto klubas „Paske Racing“ lenktynes organizavo ir šiemet.

Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams.<br>Organizatorių nuotr.
Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams.<br>Organizatorių nuotr.
Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams.<br>Organizatorių nuotr.
Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams.<br>Organizatorių nuotr.
Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams.<br>Organizatorių nuotr.
Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams.<br>Organizatorių nuotr.
Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams.<br>Organizatorių nuotr.
Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams.<br>Organizatorių nuotr.
Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams.<br>Organizatorių nuotr.
Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams.<br>Organizatorių nuotr.
Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams.<br>Organizatorių nuotr.
Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams.<br>Organizatorių nuotr.
Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams.<br>Organizatorių nuotr.
Aukštadvario kartodrome antrą kartą vyko 4 valandų ištvermės lenktynės profesionalams.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Apr 11, 2016, 12:38 PM, atnaujinta May 29, 2017, 4:18 PM

„Panašių lenktynių vyksta nemažai, tačiau jos rengiamos su mėgėjiškais pramoginiais kartingais. Mes nutarėm įrodyti, kad ir profesionalūs kartingai tinka ilgų distancijų lenktynėms,“ – prieš startą sakė vienas šių lenktynių organizatorių, daugkartinis šalies kartingo čempionas Paulius Paškevičius.

Paulius ir pats sėdo į kartingą – kartu su savo komandos draugais Ignu Misevičiumi ir Evaldu Dzialtuvu jie važiavo galingiausiu KZ2 klasės kartingu. Vaikinai norėjo paneigti mitą, kad tokia galinga technika negali įveikti 4 valandų varžybų distancijos.

Ši komanda be vargo laimėjo kvalifikaciją ir startavo iš pirmos pozicijos bei už tai laimėjo specialų „Tarzanijos“ prizą.

Lenktynėse užsiregistravo beveik pusšimtis sportininkų, susiskirstę į 12 komandų. Čia buvo ir garsių pavardžių.

Savo jėgas išbandyti kartingo trasoje atvyko ralio meistras Dominykas Butvilas. Europos ralio čempionate lenktyniaujančiam sportininkui tai buvo puiki treniruotė ir įdomi patirtis.

„Pirmą kartą sėdžiu profesionaliame kartinge ir pirmą kartą dalyvausiu profesionalų varžybose. Labai įdomu, visai kitoks jausmas negu važiuoti ralio automobiliu. Labai patiko“, – įspūdžiais dalinosi jis.

Jaunimui netrūko dėmesio

Lenktyniavo čia ir žiedinių lenktynių meistras Robertas Kupčikas, kuris važiavo „ARTkart“ komandos sudėtyje.

Aukštadvaryje važiavo ir geriausi Lietuvos kartingo meistrai. Praėjusiais metais geriausiai iš lietuvių pasirodę pasaulio ir Europos kartingo čempionato dalyvis Rokas Baciuška su Laurynu Razu šiemet į komandą pasikvietė Karolį Jovaišą ir neslėpė ambicijų nugalėti.

Pasivadinę „Full gas racing“ komanda jie startavo „Rotax DD2“ klasės kartingu ir kvalifikavosi antri.

Daug dėmesio susilaukė jauniausia lenktynių komanda – „DrivingART“. Joje važiavo Italijos „DR Racing“ komandoje lenktyniaujantis Justas Jonušis, Dajus Dabašinskas, Nojus Jurevičius ir Marius Povilaitis. Ši komanda buvo greičiausia tarp visų kartingų be pavarų.

Po starto nepraėjus net valandai su techninėmis problemomis susidūrė vieni favoritų – pirmi važiavę „Paske Racing“. Jiems teko keisti variklį ir iš pirmos komanda nusmuko net į 8 vietą. Tačiau iki finišo jiems pavyko pakilti iki ketvirtos vietos bendroje ir trečios vietos savo klasėje.

Lenktynių metu netrūko incidentų, todėl į trasą dažnai turėjo išvažiuoti „Safety Cart“ – saugos kartingas. Unikalią dvivietę transporto priemonę lenktynių organizatoriams paskolino Vilko kartodromas „Pergalė“ Kaune.

Įtampa iki pat finišo

Laimei, nei vienas lenktynininkas nenukentėjo, todėl greitoji medicinos pagalba visas keturias valandas taip ir prastovėjo šalia trasos be darbo.

Tačiau aistros virė iki pat lenktynių finišo. Po trijų su puse valandų kovos pirmas dvi vietas skyrė vos pora sekundžių – dėl pergalės lenktynėse kovėsi „Full gas racing“ ir „Jumps by Lenktynių linija“.

Pastarajai komandai, kurios gretose važiavo Martynas Tankevičius, Džiugas Tovilavičius ir Linas Vaškys nepasisekė – per incidentą su priešininku jų kartingo galas buvo pažeistas. Jį teko taisyti ir tuo pačiu palaidoti viltis nugalėti. Šį kartą „Jumps by Lenktynių linija“ liko antri.

O štai trečią vietą bendroje įskaitoje ir pirmą klasėje „Be bėgių Junior“ laimėjo jauniausia lenktynių komanda – „DrivingART“.

Tarp suaugusių klasėje be bėgių pirmavo „Kartfanai“ – Gvidas Aukštuolis, Vytautas Ščiuka ir Andrejus Lizunovas liko penkti bendroje įskaitoje.

Daugiausiai alyva.lt ir „Mediato“ prizų susižėrė šių lenktynių nugalėtojai – Rokas Biuciuška, Laurynas Razas ir Karolis Jovaiša iš „Full gas racing“ komandos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.