Antanas Juknevičius užsiminė apie sunkiai pasiekiamą svajonę

Gegužės 18-20 dienomis parodų ir kongresų centre „Litexpo“ pirmąsyk debiutuos ekspozicija „Lenktynių mechanika“, kuri papildys parodos „Mechanika“ turinį.

Ateinančių metų Dakaro ralio maratone Antanas Juknevičius važiuos tuo pačiu „Toyota Hilux Overdrive“ visureigiu.<br>Organizatorių nuotr.
Ateinančių metų Dakaro ralio maratone Antanas Juknevičius važiuos tuo pačiu „Toyota Hilux Overdrive“ visureigiu.<br>Organizatorių nuotr.
Ateinančių metų Dakaro ralio maratone Antanas Juknevičius važiuos tuo pačiu „Toyota Hilux Overdrive“ visureigiu.<br>Organizatorių nuotr.
Ateinančių metų Dakaro ralio maratone Antanas Juknevičius važiuos tuo pačiu „Toyota Hilux Overdrive“ visureigiu.<br>Organizatorių nuotr.
Ateinančių metų Dakaro ralio maratone Antanas Juknevičius važiuos tuo pačiu „Toyota Hilux Overdrive“ visureigiu.<br>Organizatorių nuotr.
Ateinančių metų Dakaro ralio maratone Antanas Juknevičius važiuos tuo pačiu „Toyota Hilux Overdrive“ visureigiu.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2016-05-12 18:12, atnaujinta 2017-05-25 20:05

Vienas įdomiausių „Lenktynių mechanikos“ eksponatų – iš Dakaro grįžęs Antano Juknevičiaus „Toyota Hilux Overdrive“.

Antanas Juknevičius sako, jog automobilis yra toks, koks pasiekė finišą, su visais Dakare gautais randais. Mechanikai tik nuplovė automobilio kėbulą, o automobilio atstatymo darbus pradės išsyk po parodos.

2012 metais pagamintas automobilis jau yra matęs nemažai lenktynių. Tačiau jis nuolat prižiūrimas, agregatai atnaujinami, tad Antanas maratone neturėjo labai didelių techninių problemų.

Išsyk po parodos komandos mechanikai restauruos pavarų dėžę, kitus agregatus, tačiau variklio nelies.

Šalins silpnąją vietą

Jo resursas – 20 – 25 000 greičio ruožų kilometrų. O iki šiol nuvažiuota apie 15 000 kilometrų. Tad pasak lenktynininko, variklis turėtų atlaikyti ir 2017 metų maratoną.

Tačiau „Sadev“ pavarų dėžės resursas jau baigėsi ir jos detales laikas pakeisti naujomis. Komanda jas gaus iš gamintojo ir patys šį agregatą restauruos.

„Hilux“ silpnoji vieta – vairo stiprintuvas ir kolonėlė. Komanda kartu su „Overdrive“ inžinieriais bando patobulinti šias detales, kad smėlynuose neliktų be vairo stiprintuvo.

„Teoriškai galima ir patiems bandyti tobulintį šį automobilį, ieškoti naujų sprendimų, juk mūsų mechanikai labai šaunūs, – atvirauja Antanas Juknevčius. – Tačiau brangiausia yra ne sukurti, o išbandyti naują techninį sprendimą.

Tam reikia važiuoti arba į treniruočių stovyklą Afrikoje arba į lenktynes. O tai reiškia labai dideles išlaidas. Tad mes pasikliauname „Overdrive“ inžinierių sprendimais.“

Naujas – per brangus

Paklaustas ar neketina įsigyti naujo modelio „Toyota Hilux Overdrive“, kuris šiemet debiutavo Dakare, Antanas atsakė, kad jam – tai yra tokia pati svajonė, kaip įsigyti kosminį laivą. „Naujas toks automobilis kainuoja per 600 000 eurų. Kol kas man visiškai pakanka šio 2012 metais pagaminto automobilio. Jis labai greitas. Jis greitesnis už mane. Aš dar turiu kur tobulėti“, – sako Antanas.

Antanas kviečia savo sirgalius atvykti į „Litexpo“ gegužės 18 dieną ir apžiūrėti jo automobilį, paplepėti apie Dakarą, apie automobilių mechaniką.

Juo labiau, kad vienu metu čia vyks net trys parodos: „Mechanika“, „Transbaltica“ ir „Balttechnika“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.