Surengs tyliausias lenktynes, kurios patiks ir gamtos mylėtojams

Rugpjūčio 27 dieną Kačerginės trasoje vyksiančiame paskutiniame sezono „Autoplius.lt Fast Lap“ etape debiutuos kelios naujos automobilių sporto disciplinos – tai ralio automobiliams skirtas „Rally Fast“ bei elektromobiliams skiriamos lenktynės. Lenktynininkai čia varžysis identiškais varžybų partnerio „Nissan“ elektromobiliais „Leaf“.

Pirmą kartą elektromobiliai varžysis tikrose lenktynėse, kuriose svarbiausia ne įveiktas atstumas ir energijos likutis, o greitis.<br>Organizatorių nuotr.
Pirmą kartą elektromobiliai varžysis tikrose lenktynėse, kuriose svarbiausia ne įveiktas atstumas ir energijos likutis, o greitis.<br>Organizatorių nuotr.
Pirmą kartą elektromobiliai varžysis tikrose lenktynėse, kuriose svarbiausia ne įveiktas atstumas ir energijos likutis, o greitis.<br>Organizatorių nuotr.
Pirmą kartą elektromobiliai varžysis tikrose lenktynėse, kuriose svarbiausia ne įveiktas atstumas ir energijos likutis, o greitis.<br>Organizatorių nuotr.
Pirmą kartą elektromobiliai varžysis tikrose lenktynėse, kuriose svarbiausia ne įveiktas atstumas ir energijos likutis, o greitis.<br>Organizatorių nuotr.
Pirmą kartą elektromobiliai varžysis tikrose lenktynėse, kuriose svarbiausia ne įveiktas atstumas ir energijos likutis, o greitis.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Aug 12, 2016, 5:35 PM, atnaujinta May 16, 2017, 2:32 AM

Iki šiol vykusios elektromobilių lenktynės pasižymėdavo tuo, kad čia svarbiausias faktorius būdavo baterijos ištvermė – kas toliau nuvažiuos, tas ir laimės.

Tam, kad pasiektų finišą tokio tipo lenktynėse dalyviai ieško aukso vidurio tarp greito važiavimo ir energijos taupymo. Čia labiau reikalingi ekonominio vairavimo ir strategijos mokslai, bet ne greitis.

Tikros elektromobilių lenktynės

Vis dėlto elektromobiliai Lietuvoje nebėra tokia egzotika kokia buvo prieš keletą metų, todėl pirmą kartą šalies istorijoje išmušė valanda tikroms lenktynėms, kurių esmė greitis ir ideali posūkių įveikimo technika.

Planuojama, kad specialiai šioms lenktynėms prie starto linijos stos keli visiškai vienodi „Nissan Leaf“ elektromobiliai, išvystantys 110 AG.

Akivaizdu, kad tai nebus galingiausi automobiliai pasirodysiantys „Autoreive“, tačiau už jų vairo sės profesionalūs lenktynininkai, kurie ir su vienos arklio galios transporto priemonėmis gebėtų važiuoti greitai.

30 kWh baterijos tikrai užteks visoms lenktynėms. Apskritai, jo užtektų 250 kilometrų arba daugiau nei 70 ratų „Nemuno žiede“, todėl vairuotojai žada iš elektromobilių išspausti viską. Bet to „spaudimo“ nesigirdės, todėl žiūrovai išvys tyliausias lenktynes visoje „Fast Lap“ istorijoje.

Kaip pasakoja vienas iš lenktynių organizatorių Giedrius Čenkus, idėja duoti startą būtent tokioms lenktynėms kirbėjo jau seniai. Dabar, kai lenktynių serija tampa vis įvairesnė, išmušė ir ekologiškojo automobilių sporto valanda.

„Paskutiniame sezono etape „Autoreive“ stengiamės, kad įdomu būtų ne tik nuosaikiausiems lenktynių mylėtojams, bet ir visiems čia atvykusiems žiūrovams.

Būtent dėl to čia vyksta greičiausio rato „Time Attack“ važiavimai, azartiškos „Wolf Race“ lenktynės, didelio pasisekimo sulaukusi „Naktinė šerykla“, o paskutiniajame etape pristatome dvi šviežias disciplinas – „Rally Fast“, kur ant asfalto susitiks greičiausi Lietuvos ralio lenktynininkai ir tyliąsias elektromobilių lenktynes „, – atskleidžia jis.

Pirkėjai į dinamiką nežiūri

Akivaizdu, kad Lietuvoje dar nėra nei vieno save elektromobilių lenktynininku tituluojančio žmogaus ir šiam sportui dedikuotų automobilių. Todėl „Autoplius.lt Fast Lap“ ir partneris „Nissan“ nusprendė surengti pirmąsias tokio tipo lenktynes.

„Nissan Nordic Europe“ komunikacijos Baltijos šalyse vadovas Mindaugas Plukys pripažįsta, kad kol kas perkantieji elektromobilius pirmiausiai atsižvelgia į patogumą, inovacijas ir draugiškumą gamtai, o į dinamines savybes kreipia mažiau dėmesio.

„Elektromobiliai žengia pirmuosius žingsnius į lietuvių garažus ir vis dar pirmiausiai yra siejami su ekologija.

„Nissan Leaf“ elektromobilis negali pasidžiaugti itin azartiškais galios resursais, tačiau elektrinis variklis leidžia visą sukimo momentą pasiekti vos spustelėjus greičio pedalą.

Tai išties nustebina ne vieną vairuotoją, todėl mažų mažiausiai tokiose lenktynėse sulauksime bent jau greito starto“, – prognozuoja jis.

Rugpjūčio 27 dieną, šeštadienį, vienai dienai Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasa virs „Autoreivo“ miestu.

Čia vyks trasos rekordo paieškos „Time Attack“ varžybose, net keturi bendro starto „Wolf Race“ lenktynių azartiški važiavimai, ryškiausias sezono debiutas „Rally Fast“, o sutemus – diskoteka automobiliams ir naktinės „drifto“ varžybos „Naktinė šėrykla“.

Organizatoriai žada, kad į renginį susirinks daugiau nei šimtas dalyvių, šimtai unikalių automobilių, ryškiausios žiedinių lenktynių, o nuo šio etapo – ir ralio lenktynių žvaigždės.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.