Bekelės entuziastai surengė pirmųjų sezono varžybų repeticiją

Nors Lietuvos automobilių „Rally Raid“ čempionato ir taurės pirmųjų etapų varžybos startuos tik po mėnesio, tačiau šios sporto šakos entuziastai jau pradėjo pasirengimą sezono varžyboms. Šiemet jos bus sunkesnės, tad žiūrovų laukia įdomesni, daugiau intrigos žadantys renginiai.

Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Prieš leisdami treniruotis bekelės entuziastams varžybų organizatoriai trasoje darbavosi pjūklais ir kirviais.<br>Giedriaus Matulaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (15)

Lrytas.lt

Apr 11, 2017, 6:12 PM, atnaujinta Apr 14, 2017, 5:43 AM

„Pagal dar pernai Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) patvirtintą reglamentą 2017 metų sezone bekelės entuziastai rungsis ne tik pravažumo, bet ir Lietuvos automobilių „Rally Raid“ čempionato ir taurės trijų etapų varžybose, po kurių paaiškės naujieji šios sporto šakos čempionai ir prizininkai, – sako LASF „4x4“ komiteto pirmininkas Gediminas Grigaitis.

– Džiugu, kad vis daugiau sportininkų iš savo garažų jau išvairuoja pirmenybėms parengtą techniką, kurios tinkamumą varžyboms trasoje ir bekelėje testuoja kovinėmis sąlygomis“.

Trasa dar tikslinama

Tą liudija ir itin šaltą bei vėjuotą savaitgalį į šalia Ukmergės esančią „Versmės“ trasą susirinkusi enduro, keturračius motociklus bei visureigius vairuojančių entuziastų grupė.

Visi jie džiaugėsi pasitaikiusia proga kovinės technikos parengtį dar kartą patikrinti realiomis sąlygomis.

Čia varžybų organizatoriai gegužės 13-ąją surengs starto, finišo ir visas kitas būtinas bekelės čempionato pirmojo etapo varžytuvių procedūras.

Nors visas pirmojo etapo maršrutas dar tikslinamas, tačiau sutarta, kad iš „Versmės“ trasos lenktynės nusidrieks dar apie 250 kilometrų Ukmergės ir Anykščių rajonų mažai kam įveikiamais keliais ir bekele, o paskutinieji kilometrai etapo dalyvius vėl sugrąžins į visiems gerai žinomą „Versmę“.

Čia jų lauks bene maloniausia procedūra – nugalėtojų ir prizininkų garbės pakyla.

Darbavosi pjūklais ir kirviais

Tai bus blizgioj renginio pusė, tačiau šios sporto šakos gerbėjai vargu ar patikėtų, kad renginio organizatoriams, besistengiantiems visiems sukurti kuo palankesnes sąlygas varžytis, savaitgalį čia teko pasidarbuoti net kirviais bei pjūklais.

Tik nutilus jų garsui pirmas į trasą išvažiavo varžyboms besiruošiantis enduro entuziastas vilnietis Simonas Ramanauskas, nepabūgęs dviračiu plieniniu žirgu išmėginti ir pavasarinio juodžemio klampumą, ir birų smėlį, ir net statų akmenų šlaitą.

Būsimų etapo lenktynių maršrutu visureigių vairuotojams kelią skynė bekelės automobiliu tituluojamas „Nissan Navara“.

Stebėtiną meistriškumą demonstravo uteniškiai Daividas Rudokas su Gedu Kalinausku, vairavę „Yamaha“ ir „Polaris“ keturračius. Sportininkai iš Utenos neketina apsiriboti tik varžybomis Lietuvoje.

„Man jau 45-eri, tad pats metas išnaudoti visas progas, teikiamas varžybų organizatorių, – sakė G. Kalinauskas, džiaugdamasis, kad paskutiniais metais Lietuvoje pagausėjo bekelės entuziastams organizuojamų renginių.

Jis drauge su Daividu mielai startuoja ir kaimyninėse Latvijoje bei Estijoje, kur į varžybas susirenka dar didesnis keturračių gerbėjų būrys.

„Kai daugiau dalyvių ir didesnė konkurencija – varžytis nepalyginamai smagiau, o ir pergalės skonis – saldesnis“, – tvirtina D. Rudokas.

Paruošė unikalų visureigį

Jau parengtą sezonui į „Versmę“ savąjį „Land Rover Defender“ atvairavo ir panevėžietis Remigijus Kupstas, pasiryžęs dalyvauti visų etapų varžybose šalyje, o jei palankiai susiklostys aplinkybės – startuoti ir užsienyje.

Pirmojoje sezono repeticijoje bene daugiausia dėmesio susilaukė molėtiškis Vaidotas Paškevičius. Ne todėl, kad jis kupinas ryžto apginti trasose pernai su „Nissan Terrano“ automobiliu iškovotą „Extreme“ klasės čempiono titulą, kurį jam garantavo 195 taškai.

Vaidotas atvairavo ir varžovams ne tik pademonstravo, bet ir praskraidino trasa juos su naujuoju savo koviniu „Isuzu Vehi Cross“ bolidu, kuriam tai buvo rimtas išbandymas.

„Į šį savo „kūrinėlį“ įdėjau ne tik daug triūso, bet ir lėšų, – neslėpė čempiono titulą ginsiantis V. Paškevičius.

– Kartu su Arūnu Lekavičiumi lenktyniaujant Amerikoje į akį man krito toks automobilis su automatine pavarų dėže.

Įsigijau, tačiau automatinė transmisija, su kuriomis lenktyniauja visi amerikiečiai, man žiauriai nepatiko. Todėl teko pirkti dar vieną „Isuzu Vehi Cross“ ir iš dviejų konstruoti vieną, atitinkantį mano lūkesčius“. Tai tik vienas iš daugybės pavyzdžių, kokius kelius tenka nueiti ir kokius sunkumus įveikti sportininkui, besiruošiančiam atvairuoti savo bolidą prie bekelės maratono starto linijos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.