Specialios padangos – pasiteisinęs lenktynininkų eksperimentas

Pirmajame „Autoplius.lt Fast Lap“ etape, kontaktinėse „Wolf Race“ lenktynėse, dalyviai pirmąkart startavo su to paties gamintojo, tipo ir dydžio padanga. Po lenktynių sportininkai džiaugėsi paaštrėjusia kova ir pagerintais rekordais.

 Lenktynininkai varžėsi vienodomis padangomis.<br> Organizatorių nuotr.
 Lenktynininkai varžėsi vienodomis padangomis.<br> Organizatorių nuotr.
 Lenktynininkai varžėsi vienodomis padangomis.<br> Organizatorių nuotr.
 Lenktynininkai varžėsi vienodomis padangomis.<br> Organizatorių nuotr.
 Lenktynininkai varžėsi vienodomis padangomis.<br> Organizatorių nuotr.
 Lenktynininkai varžėsi vienodomis padangomis.<br> Organizatorių nuotr.
 Lenktynininkai varžėsi vienodomis padangomis.<br> Organizatorių nuotr.
 Lenktynininkai varžėsi vienodomis padangomis.<br> Organizatorių nuotr.
 Lenktynininkai varžėsi vienodomis padangomis.<br> Organizatorių nuotr.
 Lenktynininkai varžėsi vienodomis padangomis.<br> Organizatorių nuotr.
 Lenktynininkai varžėsi vienodomis padangomis.<br> Organizatorių nuotr.
 Lenktynininkai varžėsi vienodomis padangomis.<br> Organizatorių nuotr.
 Lenktynininkai varžėsi vienodomis padangomis.<br> Organizatorių nuotr.
 Lenktynininkai varžėsi vienodomis padangomis.<br> Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Jun 7, 2017, 5:50 PM, atnaujinta Jun 7, 2017, 7:39 PM

Šiemet „Wolf Race“ lenktynėse įsigaliojo svarbus pakeitimas. Konkurencingiausių  R1600 ir R2000 klasių lenktynininkai važiavo to paties gamintojo padangomis – „Nankang“ sportišku modeliu AR-1. Organizatoriai prognozavo, kad toks elementas lenktynėms įneš dar daugiau azarto ir meistriškumo.

Pasak R1600 klasės nugalėtojo Tomo Jatkevičiaus, naujos padangos taisyklė lenktynėms atnešė tai, ko reikėjo. 

„Esu visiškai patenkintas naująja šių lenktynių padanga. Kova tarp lenktynininkų tapo dar artimesnė, o rezultatai akivaizdūs. Dalis dalyvių, tarp jų ir aš, pasigerino savo asmeninius rato įveikimo rekordus, važiuodami su „semi-slick“ tipo padangomis. 

Tai parodo, kad pasirinkta padanga yra greita ir konkurencinga“, – kalbėjo 1979 metų VW „Golf“ vairuojantis T. Jatkevičius.

Tuo tarpu R2000 klasės laimėtojas Edvinas Mardosas, važiuojantis su „Honda Civic“ pripažįsta, kad lenktynių metu turėjo problemų su automobiliu, todėl ir konkurencija nenuvylė.

„Tiesą pasakius, jaučiasi, kad padanga sunkesnė ir kaista po 4 ratų, tačiau labai nustebino geras jų sukibimas. Po pirmo etapo dar per drąsu kalbėti, bet jautėsi, kad kova šiemet buvo sunkesnė“, – apie pirmąsias šio sezono lenktynes kalbėjo E. Mardosas.

Nuolatinis R1600 klasės lyderis Lukas Stanevičius po pirmųjų šio sezono lenktynių nelipo ant nugalėtojų pakylos, bet pagerino savo asmeninį rekordą. „Fast Lap“ feisbuko diskusijoje jis naująja padanga džiaugėsi taip lyg ją pardavinėtų.

„Labai gera mintis naudoti tokią pačią padangą. Su „Nankang“ pagerinau savo asmeninį trasos įveikimo rekordą“, – bendroje diskusijoje džiaugėsi „Honda CRX“ vairuotojas.

 Antrasis „Fast Lap“ etapas vyks birželio 17 dieną Pernu „Auto24Ring“ trasoje, Estijoje. Sezoną sudaro keturi etapai – du Lietuvoje, du užsienio trasose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.