Šeštadienį paaiškės keturi nauji Lietuvos žiedinių lenktynių čempionai

„Autoplius.lt Fast Lap“ sezonas prasidėjo labai oficialiai – nuo 2017  metų „Wolf Race“ lenktynės tapo Lietuvos žiedinių lenktynių čempionatu. Po keturių greitų lenktynių etapų daugiausiai taškų surinkę keturi lenktynininkai skirtingose klasėse taps Lietuvos čempionais.

Savo klasėse sezoną laimėję „Wolf Race“ lenktynininkai taps Lietuvos čempionais.<br>Organizatorių nuotr.
Savo klasėse sezoną laimėję „Wolf Race“ lenktynininkai taps Lietuvos čempionais.<br>Organizatorių nuotr.
Savo klasėse sezoną laimėję „Wolf Race“ lenktynininkai taps Lietuvos čempionais.<br>Organizatorių nuotr.
Savo klasėse sezoną laimėję „Wolf Race“ lenktynininkai taps Lietuvos čempionais.<br>Organizatorių nuotr.
Savo klasėse sezoną laimėję „Wolf Race“ lenktynininkai taps Lietuvos čempionais.<br>Organizatorių nuotr.
Savo klasėse sezoną laimėję „Wolf Race“ lenktynininkai taps Lietuvos čempionais.<br>Organizatorių nuotr.
Savo klasėse sezoną laimėję „Wolf Race“ lenktynininkai taps Lietuvos čempionais.<br>Organizatorių nuotr.
Savo klasėse sezoną laimėję „Wolf Race“ lenktynininkai taps Lietuvos čempionais.<br>Organizatorių nuotr.
Savo klasėse sezoną laimėję „Wolf Race“ lenktynininkai taps Lietuvos čempionais.<br>Organizatorių nuotr.
Savo klasėse sezoną laimėję „Wolf Race“ lenktynininkai taps Lietuvos čempionais.<br>Organizatorių nuotr.
Savo klasėse sezoną laimėję „Wolf Race“ lenktynininkai taps Lietuvos čempionais.<br>Organizatorių nuotr.
Savo klasėse sezoną laimėję „Wolf Race“ lenktynininkai taps Lietuvos čempionais.<br>Organizatorių nuotr.
Savo klasėse sezoną laimėję „Wolf Race“ lenktynininkai taps Lietuvos čempionais.<br>Organizatorių nuotr.
Savo klasėse sezoną laimėję „Wolf Race“ lenktynininkai taps Lietuvos čempionais.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

Aug 21, 2017, 6:04 PM, atnaujinta Aug 21, 2017, 6:05 PM

„Wolf Race“ lenktynininkai varžosi keturiose klasėse – R1600, R2000, R3000 ir R3000+. Jo yra sugrupuotos į du divizionus – dvi galingesnės klasės yra „A divizionas“, dvi silpnesnės priskiriamos „B divizionui“.

Kiekviename etape vyksta du važiavimai kiekvienam divizionui. Antrojo važiavimo metu dešimt greičiausių pirmojo važiavimo dalyvių susikeičia vietomis.

Po kiekvieno važiavimo taškai skirstomi atitinkama tvarka 10, 8, 7, 6. ir t.t. Taigi maksimalus etape taškų kraitis lenktynininkui gali būti 20 taškų.

R1600

Silpniausioje R1600 klasėje, tradiciškai, karaliauja „Honda“ automobiliai su 1,6 litro varikliais. Perėmęs greitojo Manto Neverdausko automobilį, šioje klasėse kol kas tvirtai lyderiauja Ignas Domeika.

Bet šiais metais japoniškiems automobiliams atsirado rimta konkurencija – ilgametis „Fast Lap“ dalyvis Tomas Jatkevičius su pirmos kartos „Volkswagen Golf“ rodo stabilius rezultatus ir kol kas yra tvirtoje antroje metinės įskaitos pozicijoje.

Trečias kol kas – Lukas Stanevičius su „Honda CRX“. Šių dalyvių kovos – itin aršios. Papildomos įtampos sukuria ir faktas, jog „B diviziono“ dalyviai varžosi identiškomis „Nankang AR-1“ padangomis. Tai yra šių metų naujovė.

1. Ignas Domeika, „Honda Civic“, 56 taškai,

2. Tomas Jatkevičius, „Volkswagen Golf GTI“, 45 taškai,

3. Lukas Stanevičius, „Honda CRX“, 35 taškai,

4. Povilas Bonkevičius, „Honda CRX“, 24 taškai.

Iš viso klasėje varžosi 11 lenktynininkų.

R2000

Galima sakyti, tai šiek tiek galingesnių „Honda“ automobilių klasė, kurios dalyviai taip  pat varžosi „Nankang AR-1“ padangomis. Kaip ir praėjusiais metais, dėl čempiono titulo čia varžosi du bičiuliai iš Garliavos – Julius Skirmantas ir Edvinas Mardosas.

Abu šiam sezonui pasiruošė naujus automobilius ir visą sezoną vaikosi vienas kito uodegą. Juos skiria vos vienas taškas Juliaus naudai. Aštri kova čia – garantuota.

Bet kai „Fast Lap“ saugos automobilis „Nissan Micra“ išlydės dalyvius į lenktynes, nenustebkite lyderio vaidmenyje išvydę Tadą Petukauską, kuris kol kas yra trečias, o kaip sako patarlė, kur du pešasi trečias laimi.

Beje, įdomi detalė, šioje klasėje greičiausias ne „Honda“ vairuojantis dalyvis – Robertas Aukščiūnas su BMW 320is, yra vos devintoje vietoje.  

1. Julius Skirmantas, „Honda Civic“, 47 taškai,

2. Edvinas Mardosas, „Honda Civic“, 46 taškai,

3. Tadas Petukauskas, „Honda Civic“, 35 taškai,

4. Paulius Urbonavičius, „Honda Civic“, 24 taškai.

Iš viso klasėje varžosi 17 lenktynininkų.

R3000

Žengiame į „A divizioną“ ir BMW automobilių zoną. Pirmose penkiose šios klasės pozicijose lenktynininkai su skirtingais BMW automobiliais. Viso klasėje vos 5 iš 25 kitos markės automobiliai. O kova čia labai įtempta, na, bent jau dėl antrosios pozicijos.

Stabiliai greitai važiuojantis Paulius Reisas su BMW M3 yra tvirtas klasės lyderis su 50 taškų. Bet antroje pozicijoje turime lygiavą – Židrūnas Šaučiūnas ir Vaidotas Mitkus turi vienodai taškų ir nuo lyderio atsilieka 18 taškų.

O dar už keturių taškų – dar vienas greitas dalyvis Linas Steponaitis, kuris turi labai realius šansus pasipuošti bent jau vicečempiono medaliu.

1. Paulius Reisas, BMW M3, 50 taškų,

2. Židrūnas Šaučiūnas, BMW 352, 32 taškai,

3. Vaidotas Mitkus, BMW 325i, 32 taškai,

4. Linas Steponaitis, BMW 320, 28 taškai.

Iš viso klasėje varžosi 25 lenktynininkai.

R3000+

Čia galima rasti pačių įvairiausių automobilių gamintojų – BMW, „Mitsubishi“, „Mazda“, „Volkswagen“, „Subaru“ ir t.t.

Visi jie turi varikliui orą pučiančias turbinas ir 400 AG galia čia nieko nestebina. Tiesa, tai nereiškia, kad šios klasės įskaita yra pati aršiausia. Mat daugkartinis Lietuvos čempionas Ramūnas Čapkauskas puikiai moko kitus dalyvius kaip tampama čempionais.

Po trijų etapų jis turi 56 įskaitos taškus ir net 34 taškais lenkia artimiausią konkurentą. Ramiai laimėjęs du pirmus etapus jis tik trečiame sulaukė rimtesnės konkurencijos iš Arūno Gečiausko.   

Antras galingiausioje įskaitoje rikiuojasi Gediminas Vilkas, kuris ramiai renka sezono taškus ir jau turi jų 22.

Jį vejasi du pirmus „Wolf Race“ etapus praleidęs aukščiau minėtas A. Gečiauskas su „Mitsubishi Lancer Evo VIII“. Jis atsilieka vos dviem taškais, o jo tempas trečiame etape sufleruoja, kad antra pozicija jam yra pasiekiama.

Kaip ir sezono naujokui Livijui Juodeikai, kuris kuo toliau, tuo greičiau lekia su praėjusiame sezone Antano Vėbros vairuotu „Mazda RX-8“ automobiliu. Jis turi 17 taškų ir realius šansus tapti klasės vicečempionu.

1. Ramūnas Čapkauskas, BMW M3 GTR, 56 taškai,

2. Gediminas Vilkas, BMW 318, 22 taškai,

3. Arūnas Gečiauskas, „Mitsubishi Lancer Evo VIII“, 20 taškų,

4. Livijus Jodeika, „Mazda RX-8“, 17 taškų.

Iš viso klasėje varžosi 23 lenktynininkai.

Lemiama diena

Paskutiniojo „Fast Lap“ etapo startas – rugpjūčio 26 dieną „Nemuno žiedo“ trasoje. Po keturių „Wolf Race“ važiavimų bus aiškūs visi Lietuvos žiedinių lenktynių čempionai.

Negana to, vyks „Time Attack“ greičiausio rato lenktynių čempionų paieška, naktinis šonaslydis ir pirmą kartą organizuojamos „Drift Race“ lenktynės.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.