Benediktas Vanagas po 12-ojo etapo: „Jei pradėsi erzintis, tai tikrai kažkur plosi”

Ilga diena trasoje, paviršių bei reljefo įvairovė ir dieną gerokai pagyvinęs stabdžių gedimas – taip atrodė jau dvyliktoji Dakaro ralio diena Benediktui Vanagui.

B. Vanago nuomone, atsipalaiduoti ar atsiduoti emocijoms dar anksti.<br>Marian Chytka nuotr.
B. Vanago nuomone, atsipalaiduoti ar atsiduoti emocijoms dar anksti.<br>Marian Chytka nuotr.
B. Vanago nuomone, atsipalaiduoti ar atsiduoti emocijoms dar anksti.<br>E. Buiko nuotr.
B. Vanago nuomone, atsipalaiduoti ar atsiduoti emocijoms dar anksti.<br>E. Buiko nuotr.
B. Vanago nuomone, atsipalaiduoti ar atsiduoti emocijoms dar anksti.<br>E. Buiko nuotr.
B. Vanago nuomone, atsipalaiduoti ar atsiduoti emocijoms dar anksti.<br>E. Buiko nuotr.
B. Vanago nuomone, atsipalaiduoti ar atsiduoti emocijoms dar anksti.<br>Marian Chytka nuotr.
B. Vanago nuomone, atsipalaiduoti ar atsiduoti emocijoms dar anksti.<br>Marian Chytka nuotr.
B. Vanago nuomone, atsipalaiduoti ar atsiduoti emocijoms dar anksti.<br>Marian Chytka nuotr.
B. Vanago nuomone, atsipalaiduoti ar atsiduoti emocijoms dar anksti.<br>Marian Chytka nuotr.
B. Vanago nuomone, atsipalaiduoti ar atsiduoti emocijoms dar anksti.<br>Marian Chytka nuotr.
B. Vanago nuomone, atsipalaiduoti ar atsiduoti emocijoms dar anksti.<br>Marian Chytka nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Jan 19, 2018, 10:58 AM, atnaujinta Jan 19, 2018, 1:10 PM

20-oje vietoje finišavę „General Financing team Pitlane“ komandos nariai neišvengė techninių problemų, tačiau įpusėję antrąją savaitę jų nesureikšmina.

„Kai pirmą kartą paspaudžiau stabdį ir supratau, kad pedalas sminga, greituoju būdu pasižiūrėjau priekinis ar galinis kontūras yra pramuštas, blokavau sistemą, kad neišbėgtų iš skystis. Pasirodo, kad buvo pažeistas galinis kontūras“, – apie dienos nuotykį pasakojo B. Vanagas.

Stabdžių vamzdelis trūko pačioje greičiausioje greičio ruožo sekcijoje – ekipažas judėjo didesniu nei 150km/val. greičiu.

Dėl specialios stabdžių valdymo sistemos ekipažas sugebėjo išlaikyti veikiančius priekinius stabdžius ir taip pabaigti pirmąją dalį.

Daugiau nei dvi tonas sveriančio automobilio lėtinimas vos dviem ratais netruko užkaitinti stabdžių skysčio, tad iki pirmosios greičio ruožo dalies finišo teko riedėti išmintingai.

Ten sulaukęs technikų pagalbos antroje dalyje ekipažas startavo išsprendę stabdžių problemas, tačiau netrukus sugedo vairo stiprintuvas:

„Antroje dalyje nustojo veikti vairo stiprintuvas. Tokia misija neįmanoma – sukti vairą, kuris nesisuka ir daužo tau per rankas taip, kad man vieną kartą yra riešą sulaužęs“, – dienos nuotykius apžvelgė lenktynininkas.

Ralio maratonas jau šeštadienį finišuos Kordoboje. Nepaisant to, atsipalaidavimui ar blogai nuotaikai dėl jau įgrisusių dulkių, gedimų, ar pramuštų ratų vietos nėra.

Neretai tarp dalyvių išgirstami niurzgėjimai dėl organizatorių klaidų reiškia paprasčiausią norą namo – maratonas šiemet pareikalavo kantrybės ir visiško atsidavimo, tačiau B. Vanago nuomone, atsipalaiduoti ar atsiduoti emocijoms dar anksti:

„Tu dirbi darbą. Jei pradėsi erzintis, tai tikrai kažkur plosi. Pagrindinis dalykas, ką turi daryti – pasistengti su minimaliais nuostoliais atvažiuoti į finišą“, – konstatavo jis.

Ši užduotis, nepaisant iš paskos besivelkančio baudos šešėlio, ekipažui sekasi neblogai – dar vienas finišas dvidešimtuke nepakeitė bendros pozicijos lentelėje, tačiau bent jau suteikė galimybę pailsėti, o komandos technikams –  suremontuoti komandą į finišą nešantį „Toyota Hillux”.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.