„Žemaitijos ralio trasos – kaip visada, puikios. Malonu čia važiuoti. Labai gerai, kad laimėjome pirmus tris greičio ruožus ir po to atsidūrėme rikiuotės priekyje.
Regione sausra ir vienam ekipažui pravažiavus, kyla labai daug matomumą ribojančių dulkių, o pirmas važiuoji matydamas geriau“, – po finišo rezultatą komentavo V. Žala.
Jeigu prieš ralio varžybas vyksta kvalifikacija, įprastai lenktynininkai stengiasi pasirinkti kuo vėlesnę starto poziciją – būnant pirmam, tenka važiuoti mažiau sukibimo turinčia trasa.
Tačiau Žemaitijoje buvo atvirkščiai – anksčiau startuojantys sportininkai palikdavo tokius dulkių klodus, kurie per minutę neišsiskirstydavo ir daugeliui tekdavo rizikuoti.
Tai buvo pirmas ralis, kuriame V. Žala važiavo kartu su nauju šturmanu iš Latvijos – A. Malnieku – ir nauju automobilius, „Škoda Fabia R5“.
Šiame ralyje analogiškais R5 klasės automobiliais startavo dar dviejų lietuviškų komandų ekipažai: Benediktas Vanagas su Mindaugu Čepuliu ir Egidijus Valeiša su Mindaugu Varža.
Jie bendroje įskaitoje užėmė atitinkamai trečiąją ir penktąją vietas.
Antrąją vietą ralyje užėmė Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas, nuo nugalėtojų atsilikęs 2 min. 33,2 sek.
„Lyginant su senuoju „Mitsubishi“, R5 klasės automobilis skiriasi kaip diena ir naktis. Technologijos labai pažengė į priekį.
Nors dabartinis R5 daug ne toks galingas kaip „Mitsubishi“, trasoje jis yra greitesnis, stabdyti galima vėliau, o padarius klaidą, ją nesunku ištaisyti vien dėl to, kad automobilis puikiai subalansuotas“, – pasakojo ralio nugalėtojas.
Iš viso ralyje buvo dešimt greičio ruožų, kurie sudarė 110,8 kilometro. V. Žalos ir A. Malnieko ekipažas buvo greičiausias visuose juose.
Kitas Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas vyks rugpjūčio 3–4 dienomis Rokiškyje. Iš viso 2018 metų sezone numatyti penki etapai.