Ramūnas Čapkauskas tiki, kad Kačerginėje „Cupra TCR“ bolidas bus greičiausias

Priekiniais ratais varomas hečbekas, kurio variklis išvysto vos 350 AG neatrodo tinkamas ginklas kovoti dėl aukščiausių pozicijų galingiausioje Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato R3000+ klasėje.    

 Ramūnas Čapkauskas tikisi, kad puikiai subalansuotas „Cupra TCR“ leis jam pakovoti su galingiausiais A3000+ klasės sportiniais automobiliais.<br> Komandos nuotr.
 Ramūnas Čapkauskas tikisi, kad puikiai subalansuotas „Cupra TCR“ leis jam pakovoti su galingiausiais A3000+ klasės sportiniais automobiliais.<br> Komandos nuotr.
 Ramūnas Čapkauskas tikisi, kad puikiai subalansuotas „Cupra TCR“ leis jam pakovoti su galingiausiais A3000+ klasės sportiniais automobiliais.<br> Komandos nuotr.
 Ramūnas Čapkauskas tikisi, kad puikiai subalansuotas „Cupra TCR“ leis jam pakovoti su galingiausiais A3000+ klasės sportiniais automobiliais.<br> Komandos nuotr.
 Ramūnas Čapkauskas tikisi, kad puikiai subalansuotas „Cupra TCR“ leis jam pakovoti su galingiausiais A3000+ klasės sportiniais automobiliais.<br> Komandos nuotr.
 Ramūnas Čapkauskas tikisi, kad puikiai subalansuotas „Cupra TCR“ leis jam pakovoti su galingiausiais A3000+ klasės sportiniais automobiliais.<br> Komandos nuotr.
 Ramūnas Čapkauskas tikisi, kad puikiai subalansuotas „Cupra TCR“ leis jam pakovoti su galingiausiais A3000+ klasės sportiniais automobiliais.<br> Komandos nuotr.
 Ramūnas Čapkauskas tikisi, kad puikiai subalansuotas „Cupra TCR“ leis jam pakovoti su galingiausiais A3000+ klasės sportiniais automobiliais.<br> Komandos nuotr.
 Ramūnas Čapkauskas tikisi, kad puikiai subalansuotas „Cupra TCR“ leis jam pakovoti su galingiausiais A3000+ klasės sportiniais automobiliais.<br> Komandos nuotr.
 Ramūnas Čapkauskas tikisi, kad puikiai subalansuotas „Cupra TCR“ leis jam pakovoti su galingiausiais A3000+ klasės sportiniais automobiliais.<br> Komandos nuotr.
 Ramūnas Čapkauskas tikisi, kad puikiai subalansuotas „Cupra TCR“ leis jam pakovoti su galingiausiais A3000+ klasės sportiniais automobiliais.<br> Komandos nuotr.
 Ramūnas Čapkauskas tikisi, kad puikiai subalansuotas „Cupra TCR“ leis jam pakovoti su galingiausiais A3000+ klasės sportiniais automobiliais.<br> Komandos nuotr.
 Ramūnas Čapkauskas tikisi, kad puikiai subalansuotas „Cupra TCR“ leis jam pakovoti su galingiausiais A3000+ klasės sportiniais automobiliais.<br> Komandos nuotr.
 Ramūnas Čapkauskas tikisi, kad puikiai subalansuotas „Cupra TCR“ leis jam pakovoti su galingiausiais A3000+ klasės sportiniais automobiliais.<br> Komandos nuotr.
Kasparas Vaškelis ir Titas Čapkauskas.<br> Komandos nuotr.
Kasparas Vaškelis ir Titas Čapkauskas.<br> Komandos nuotr.
 Kasparas Vaškelis, Ramūnas Čapkauskas ir Titas Čapkauskas.<br> Komandos nuotr.
 Kasparas Vaškelis, Ramūnas Čapkauskas ir Titas Čapkauskas.<br> Komandos nuotr.
Daugiau nuotraukų (9)

Lrytas.lt

Aug 8, 2018, 3:17 PM

Vis tik treniruočių metu prieš trečiąjį „Autoplius Fast Lap“ etapą asmeninį rato įveikimo laiką Kačerginės Nemuno žiede pagerinęs Ramūnas Čapkauskas viliasi įrodyti, kad siekiant pergalės galia nėra svarbiausias faktorius.

Pagerino asmeninį rekordą

Lietuvos žiedinių lenktynių čempionate galingiausioje R3000+ klasėje po dviejų etapų Ramūnas Čapkauskas vos trimis taškais lenkia Paulių Reisą, kuriam Rygoje sugedo automobilio variklis. 

Ši persvara šeštadienį Kačerginės Nemuno žiede gali labai greitai ištirpti, o norėdamas apginti čempiono titulą R. Čapkauskas privalo laimėti. 

P. Reisas – greitas vairuotojas, kurį pavyti nėra paprasta. Tiesiojoje aplenkti beveik dvigubai galingesnį jo automobilį – neįmanoma. 

Tačiau pirmosios treniruotės Kačerginės Nemuno žiedo trasoje su „Cupra TCR“ bolidu „DHL Racing“ komandos lenktynininką nuteikė pozityviai. Jis vieną ratą įveikė per 1 min. 14.54 sek. ir pagerino savo rekordą. 

„Pirmą kartą teko važiuoti Kačerginėje „Cupra TCR“ automobiliu ir rezultatai labai džiugina.   

Nors tai nėra labai galingas automobilis, jis taip puikiai subalansuotas, kad galėjau važiuoti greičiau nei su bet kokiu kitu.   

Su šiuo bolidu tokiu tempu galima važiuoti ilgą laiką ir lenktynėse tai bus didelis privalumas. Pastebėjau, kad varžovai greitai važiuoja tam tikromis atkarpomis. 

Kol padangos šaltos – negali greit važiuoti, kai sušyla – lekia kaip vėjas, tada padangos perkaista ir jų tempas vėl krenta. 

„Cupra TCR“ leidžia įveikti greitus ratus vieną po kito. Lenktynėms sumontuosiu naujas padangas ir dar kokia sekunde pagerinsiu rezultatą“, – sakė R. Čapkauskas. 

Galingesniems atsakymo neturi

„Cupra TCR“ privalumas – puikus automobilio balansas, leidžiantis itin greitai važiuoti posūkiuose. Vis tik tiesiojoje dauguma varžovų pro R. Čapkauską pravažiuoja kaip pro stovintį.   

„Sudėtingiausias man bus startas. Net jei pavyks laimėti kvalifikaciją ir prie starto linijos stoti pirmam, užsidegus žaliam šviesoforui aš prarasiu pozicijas. 

Neturiu nuo to jokių vaistų – varžovai su galingais automobiliais tiesiog šoka į priekį ir nuvažiuoja. Teks ieškoti nišų, kaip juos aplenkti trasoje.

Žiūrovams tai turėtų būti labai geras reginys. Aš bandysiu padaryti viską maksimaliai gerai, kaip tik galiu, o kaip viskas susiklostys, pamatysime šeštadienio vakare“, – kalbėjo R. Čapkauskas. 

Naktį važiuos su sūnumi

Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato važiavimais šeštadienis „DHL Racing“ komandai dar nesibaigs. „Fast Lap“ organizatoriai antrą kartą surengs naktines ištvermės lenktynes, kurios šį kartą truks 4 valandas ir 20 minučių. 

R. Čapkauskas jose startuos kartu su sūnumi Titu, prie jų prisijungs lenktynių meistro globojamas penkiolikmetis Kasparas Vaškelis.   

„Labai laukiau tos dienos, kai galėsiu važiuoti lenktynėse kartu su sūnumi. Važiuosime senuoju BMW automobiliu. Nustebinti rezultatu nieko nesieksime, bet bandysime pasirodyti kuo geriau. 

Titas daug treniruojasi ir visai neblogai važiuoja „Nemuno žiede“. Automobilis yra pakankamai greitas ir patikimas. Puikiai praleisime laiką“, – kalbėjo R. Čapkauskas. 

Važiavimas naktį – visiškai kitoks nei dienos šviesoje. Tamsa panaikina lenktynininkams atskaitos taškus, susiaurina regos lauką, važiavimo nepalengvina ir akinanti kitų automobilių šviesa. 

Tačiau penkiolikmečiai Titas Čapkauskas ir K. Vaškelis sako, kad tamsos nebijo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.