Šį sezoną daugiausiai azarto žiūrovams suteikė Pauliaus Reiso ir Ramūno Čapkausko važiavimai.
Vienas iš jų neseniai pradėjo karjerą, o kitas — ne vieną dešimtį metų kaupė patirtį ralyje ir žiedinėse lenktynėse.
Vienas važiuoja su 680 AG galio BMW, o kitas — su beveik dvigubai silpnesniu, bet pagal naujausias lenktynių inžinerijos technologijas paruoštu „Cupra TCR“.
Galiniais ratais varoma technika prieš priekiniais ratais varomą automobilį. Kardinalių skirtumų daug, bet faktas vienas — paskutinėse sezono lenktynėse dėl Lietuvos čempiono vardo abu startuos turėdami po 48 taškus.
Ant trečiojo podiumo laiptelio pretenduoja užlipti Indrė Senkutė-Gedgaudienė ir Vytenis Gulbinas. Abu jie prie starto stos būdami tokioj pačioje padėtyje — per sezoną surinko po 31 tašką.
V. Gulbinas yra sukaupęs didelę patirtį ilgų distancijų lenktynėse ir susidūrė su įvairiomis sąlygomis, o Estijoje prognozuojamas lietus.
Akylesni žiūrovai prisimena, kad dabartinis I. Senkutės-Gedgaudienės automobilis kažkada priklausė Mantui Jančiauskui.
Jis 2016 metais šlapioje Pernu „Auto24Ring“ trasoje su gerai subalansuotu „Volkswagen Golf GTI“ galėdavo labai vėlai stabdyti ir dominavo lenktynėse.
Laukia ne tik įdomi kova ne tik tarp sportininko, bet ir jų technikos palyginimas — „Volkswagen“ prieš BMW.
Paskutiniosios šio sezono lenktynės vyks spalio 6 dieną Estijos „Auto24Ring“ trasoje. Jose paaiškės Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato nugalėtojai.