Galingiausioje Lietuvos čempionato klasėje – dviejų skirtingų kartų akistata

Šeštadienį, spalio 6 dieną vyksiančiose paskutinėse „Autoplius.lt Fast Lap“ sezono lenktynėse Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato galingiausios R3000+ klasės dalyviai savo kovą dėl aukščiausių apdovanojimų pradės iš naujo.

 Ramūnas Čapkauskas ir Paulius Reisas.<br> Organizatorių nuotr.
 Ramūnas Čapkauskas ir Paulius Reisas.<br> Organizatorių nuotr.
 Vytenio Gulbino vairuojamas BMW.<br> Organizatorių nuotr.
 Vytenio Gulbino vairuojamas BMW.<br> Organizatorių nuotr.
 Indrė Senkutė-Gedgaudienė.<br> Organizatorių nuotr.
 Indrė Senkutė-Gedgaudienė.<br> Organizatorių nuotr.
 Ramūno Čapkausko vairuojamas „Cupra TCR“.<br> Organizatorių nuotr.
 Ramūno Čapkausko vairuojamas „Cupra TCR“.<br> Organizatorių nuotr.
 Pauliaus Reiso valdomas 3 serijos BMW.<br> Organizatorių nuotr.
 Pauliaus Reiso valdomas 3 serijos BMW.<br> Organizatorių nuotr.
 Indrė Senkutė-Gedgaudienė.<br> Organizatorių nuotr.
 Indrė Senkutė-Gedgaudienė.<br> Organizatorių nuotr.
 Indrės Senkutės-Gedgaudienės vairuojamas „Volkswagen Golf GTI“.<br> Organizatorių nuotr.
 Indrės Senkutės-Gedgaudienės vairuojamas „Volkswagen Golf GTI“.<br> Organizatorių nuotr.
 Pauliaus Reiso 3 serijos BMW.<br> Organizatorių nuotr.
 Pauliaus Reiso 3 serijos BMW.<br> Organizatorių nuotr.
 Ramūno Čapkausko vairuojamas „Cupra TCR“.<br> Organizatorių nuotr.
 Ramūno Čapkausko vairuojamas „Cupra TCR“.<br> Organizatorių nuotr.
 Pauliaus Reiso valdomas 3 serijos BMW.<br> Organizatorių nuotr.
 Pauliaus Reiso valdomas 3 serijos BMW.<br> Organizatorių nuotr.
 Vytenio Gulbino vairuojamas BMW.<br> Organizatorių nuotr.
 Vytenio Gulbino vairuojamas BMW.<br> Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (11)

Lrytas.lt

2018-10-05 16:41

Šį sezoną daugiausiai azarto žiūrovams suteikė Pauliaus Reiso ir Ramūno Čapkausko važiavimai. 

Vienas iš jų neseniai pradėjo karjerą, o kitas — ne vieną dešimtį metų kaupė patirtį ralyje ir žiedinėse lenktynėse.

Vienas važiuoja su 680 AG galio BMW, o kitas — su beveik dvigubai silpnesniu, bet pagal naujausias lenktynių inžinerijos technologijas paruoštu „Cupra TCR“.   

Galiniais ratais varoma technika prieš priekiniais ratais varomą automobilį. Kardinalių skirtumų daug, bet faktas vienas — paskutinėse sezono lenktynėse dėl Lietuvos čempiono vardo abu startuos turėdami po 48 taškus.

Ant trečiojo podiumo laiptelio pretenduoja užlipti Indrė Senkutė-Gedgaudienė ir Vytenis Gulbinas. Abu jie prie starto stos būdami tokioj pačioje padėtyje — per sezoną surinko po 31 tašką. 

V. Gulbinas yra sukaupęs didelę patirtį ilgų distancijų lenktynėse ir susidūrė su įvairiomis sąlygomis, o Estijoje prognozuojamas lietus. 

Akylesni žiūrovai prisimena, kad dabartinis I. Senkutės-Gedgaudienės automobilis kažkada priklausė Mantui Jančiauskui. 

Jis 2016 metais šlapioje Pernu „Auto24Ring“ trasoje su gerai subalansuotu „Volkswagen Golf GTI“ galėdavo labai vėlai stabdyti ir dominavo lenktynėse.

Laukia ne tik įdomi kova ne tik tarp sportininko, bet ir jų technikos palyginimas — „Volkswagen“ prieš BMW.

Paskutiniosios šio sezono lenktynės vyks spalio 6 dieną Estijos „Auto24Ring“ trasoje. Jose paaiškės Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato nugalėtojai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.