Po pirmųjų keturių „Rally Classic“ greičio ruožų šiek tiek komplikavosi tik B. Vanago padėtis: viename greitame GR4 posūkyje lūžo galinis kairys „Škoda Fabia R5“ ratlankis. Jį keičiant sportininkai ne tik prarado brangaus laiko, bet Mindaugas dar ir susižalojo plaštaką. Dėl šios nesėkmės ekipažas smuktelėjo į penktąją vietą ir dabar lyderio pozicijoje esančiam V. Žalai pralaimi daugiau nei minutę.
Antroje pozicijoje – kuri garantuoja pergalę galutinėje įskaitoje – kol kas važiuoja G. Notkus. Jei lenktynės baigtųsi būtent taip, Giedrius turėtų vienu tašku daugiau nei greičio madas diktuojantis Vaidotas, tačiau praleidęs pirmąjį 2018-ųjų sezono etapą.
Apskritai G. Notkaus startas „Rally Classic“ trasoje yra didelis stebuklas, nes panevėžietis stipriai apgadino savo kovinį automobilį paskutinėje treniruotėje. „Mitsubishi Lancer EVO IX“ pastatyti „ant ratų“ po tokių nuotykių per dvi dienas nebuvo įmanoma net teoriškai, tačiau kone visa ralio meistrų gildija ėmėsi ieškoti sprendimo, kaip būtų galima pratęsti kovą. Galutinis sprendimas – Giedrius sėdo prie panašaus automobilio, pasiskolinto iš Vytauto Požerinio, vairo ir po minimalių reguliavimo procedūrų stojo į startą Druskininkuose.
Po pirmosios lenktynių dalies G. Notkus juokavo, kad jaučiasi panašiai, tarsi sportinių šokių konkurse ant parketo eitų ne su savo partnere, bet su jos sese-dvyne.
„Automobilių skirtumai sunkiai pastebimi plika akimi, tačiau egzistuoja – šiek tiek kitaip veikia pavarų dėžė, truputį kitokia sėdėsena. Pirmuosius du GR važiavom gerokai atsargiau, tačiau dabar diskomforto jau nebejaučiu“, – teigė G. Notkus.
Visi ralio lyderiai akcentavo, kad šiose lenktynėse patys svarbiausi bus du paskutinieji greičio ruožai, kai bemaž trečdalį viso ralio distancijos teks įveiks visiškoje tamsoje.