Lapkričio 22–23 dienomis komandos į čia esantį uostą turi pristatyti savo sportinius visureigius, serviso sunkvežimius, komandos bei žiniasklaidos automobilius.
Dėl didelio atstumo, sudėtingos logistikos ir krovinių kiekio plukdymas į Pietų Ameriką trunka net iki trijų savaičių.
Taip pat gabenimą prailgina ir šventinis gruodžio laikotarpis, todėl technikos išsiuntimą tenka paankstinti.
Komandos automobilius išsiunčia lapkritį, o kitame žemyne juos pamato tik prieš pat startą pirmosiomis sausio dienomis.
Pajudės ne vienu metu
Yra komandų, linkusių taupyti laiką ir techniką į Pietų Ameriką gabenti be Dakaro organizatorių pagalbos. Tokiu atveju technika skraidinama krovininiais lėktuvais.
Tokia galimybe naudojasi ir komandos, kurios dėl kokių nors priežasčių nespėjo technikos išsiųsti į Havrą.
Dakaro techniką į uostą šią savaitę siunčia ir lietuviai.
Su komandos automobiliais praeitą savaitę atsisveikino „Craft Bearings“, pirmadienio rytą tuo pasirūpino ir „Agrorodeo Dakar“, o trečiadienį techniką į daugiau nei 10 tūkst. km kelionę Pietų Amerikos link išleidžia „General Financing team Pitlane“ komanda.
Balio Bardausko „KTM Rally Replica 450“ motociklas keliaus „Agrorodeo Dakar“ komandos techninės pagalbos sunkvežimio viduje.
Tokį patį tik kitomis spalvomis papuoštą motociklą Arūno Gelažininko komanda transportuoja savarankiškai. Į Havro uostą jis iškeliavo jau penktadienį, lapkričio 16 dieną.
Pasikeitė techninė patikra
Benedikto Vanago komanda į automobilvežį pakrovė du visureigius ir Dakaro bolidą „Toyota Gazoo Racing Hilux“.
„Dažnai žmonės technikos išsiuntimą tapatina su mūsų išvykimu. Tuomet sutikę gatvėje stebisi, kodėl mes ne Pietų Amerikoje.
Tačiau technika keliauja atskirai ir gerokai anksčiau. Visa komanda iš Lietuvos išvyksta prieš Dakaro startą, sausio 2 dieną“, – pasakoja lenktynininkas.
Lapkričio 21 dieną iš Vilniuje įsikūrusios techninės bazės pajudės autovežis ir techninio aptarnavimo sunkvežimis su trimis komandos nariais.
Visi jie keliaus į Klaipėdos uostą, tuomet plauks į Kylį. Iš ten kelionė tęsis 1000 kilometrų į Prancūziją, Havro uostą, kuriame technika bus atiduota kelionei į Pietų Ameriką.
Po visų procedūrų komandos nariai grįš atgal į Lietuvą.
Kitaip nei praėjusiais metais, techninė patikra bus vykdoma Limos sostinėje.
Anksčiau techninė patikra buvo atliekama Havro uoste, technikos atidavimo metu. Supaprastintas komandoms iš Europos leido sutaupyti nemažai laiko.