Tačiau po antrajame greičio ruože patirtos avarijos jo viltys žlugo, o didžiausiu pasiekimu tapo pasiektas finišas.
Šį „Toyota Hilux“ jis buvo įsigijęs tik prieš šį Dakaro ralį. Automobilis buvo technologiškai labai panašus į jo senąjį 2011-aisiais pagamintą visureigį, tik penkeriais metais naujesnis.
„Mes tiesiog 5 metais atsišviežinom automobilį, bet tokį patį modelį, ir mažiau mačiusį gyvenimo. Mes nepadarėm didelio žingsnio technologine prasme, bet šiek tiek jis buvo patobulintas, vietoje galinio tilto buvo nepriklausoma pakaba“, – pasakojo A.Juknevičius.
Pasak lenktynininko, automobilis krito į minkštą smėlį, tad nebuvo stipriai pažeistas. Labiausiai nukentėjo stogas ir vėlesniuose greičio ruožuose daug problemų kėlęs variklis.
Dėl variklio A.Juknevičius pernelyg nenusiminė – komanda turi atsarginį motorą, kurį įdės į visureigį, kai tik jis parplauks iš Pietų Amerikos.
Tačiau sportininkas neslėpė, kad kitam Dakarui norėtų automobilį pasikeisti.
„Tikrai galiu važiuoti ir su šituo automobiliu, bet faktas, kad būti konkurincengiasniam būtų gerai jį pakeisti. Aš turiu tokių minčių, kad mes bandysim parduoti mūsų automobilį. Jeigu pavyks jį parduoti ir nusipirkti tokį modelį, gal ir ne naują, bet tokį, kokį turi Benas (Benediktas Vanagas, – red.), būtų tikrai konkurencingiau“, – tvirtino A.Juknevičius.
Jis atkreipė dėmesį ir į ateitį – tokio modelio „Hilux“ darosi vis senesni ir kasmet būtų sunkiau ne tik pagerinti rezultatą, bet ir išlikti geriausiųjų dvidešimtuke, nes atsirastų vis daugiau varžovų su naujesniais automobiliais.
„Atsiranda vis daugiau naujų modelių ir jie turi visai kitą dinamiką, galią, yra lengvesni, turi geresnį balansą, geriau valdosi, tu mažiau vargsti juose. Šioje situacijoje tikslas visada yra maksimalus. Jeigu pavyktų, labai norėtųsi turėti tą progresyvesnį modelį. Bet ar tai pavyks, aš nežinau. Jei ne, mes startuosim su šituo“, – neslėpė A.Juknevičius.
Plačiau apie A.Juknevičiaus patirtas emocijas Dakare, lemtingąją avariją bei tikslus kitam Dakaro raliui žiūrėkite vaizdo įraše: