Komanda prieš sezoną buvo užsibrėžusi tikslą sudalyvauti visuose aštuoniuose etapuose ir tapti pirmaisiais lietuviais įveikusiais Pasaulio taurę.
Nesėkmės brangiai kainavo
Pirmieji sėkmingi startai leido stabiliai laikytis bendros įskaitos penketuke, tačiau varžybų Italijoje metu į komandos bolido „Toyota Gazoo Racing Hiux“ variklį pateko vandens ir jis patyrė hidrosmūgį.
Variklį pavyko sutaisyti, o remonto metu sportiniame „Toyota Hiux“ buvo įdėtas atsarginis.
Keičiant jį buvo sugadinta detalė, atvėrusi dar vieną angą patekti vandeniui, todėl Ispanijos etape ir atsarginis variklis patyrė tokį patį gedimą.
Kaip teigia B. Vanagas, virtinė brangių įvykių lėmė laiko trūkumą pasiruošti naujausiam etapui Vengrijoje, o trys etapai be taškų atėmė galimybę rungtis dėl prizinių vietų metų pabaigoje.
„Tai tik įrodo, kad siekiant aukščiausio rezultato smulkmenų nebūna – visos detalės svarbios“ , – komentavo B. Vanagas.
Lenkijoje ruošis Dakarui
„Suprantame, kad esame pajėgūs įveikti visas Pasaulio taurės serijos lenktynes ir ten buvome vieni iš lyderių.
Tačiau dėl ypač didelių neplanuotų sąnaudų manome, kad dabar išmintingiau jas skirti pasiruošimui kitų metų Dakarui.
Tai sunkus sprendimas mums, bet tikime, kad išmintingiausias šioje situacijoje.
Startai pirmuose keturiuose etapuose suteikė daug informacijos, todėl kitais metais grįšime žinodami gerokai daugiau“ , – teigė lenktynininkas.
Artimiausi „General Financing team Pitlane“ planai – ruoštis 2020-tųjų Dakaro raliui ir sudalyvauti „FIA World Cup for Cross Country Bajas“ etape „Baja Poland“ rugpjūčio 29 – rugsėjo 1 dienomis.
Lenkijoje komanda susitiks su „Toyota Gazoo Racing“ ir „Overdrive“ inžinieriais padėsiančiais atlikti naujai įdėto variklio kalibravimo darbus ir išmėgins bolidą sportiniu rėžimu „Baja Poland“ trasose.