Sausio pradžioje pristatę naujausio modelio tarptautinės R2 klasės reikalavimus atitinkantį „Ford Fiesta R2T19“ ralio bolidą, dabar lenktynininkų ekipažas pagaliau sako galintys daugiau papasakoti ir apie sezono planus.
„Treji pirmieji mūsų metai ralyje nebuvo patys lengviausi, daug klydome, daug ir išmokome, tad atėjome prie klausimo – kas toliau? Toliau važiuoti Lietuvos čempionate savo malonumui ar bandyti siekti dar aukštesnio sportinio lygio?“, – sprendimo siekti „Junior WRC“ priežastis apibūdino lenktynininkai.
„Junior WRC“ yra Pasaulio ralio čempionato (WRC) dalis, sukurta atsiskleisti jauniems talentams. Tarp šios įskaitos čempionų yra tokie vardai, kaip Sebastienas Loebas, Sebastienas Ogieras.
Tiesiausias kelias iš Lietuvos į pasaulinį ralio lygį yra pergalė „Estonian Junior Challenge“ įskaitoje. Tai yra speciali Estijos ralio čempionato įskaita, skirta jauniems lenktynininkams, o jos čempionas gauna stipendiją, skirtą startuoti „Junior WRC“. Taigi komandos ambicija šiam sezonui – pabandyti užlipti ant „Estonian Junior Challenge“ nugalėtojų pakylos.
„Be to, ši speciali Estijos čempionato jaunimo įskaita yra remiama „M-Sport“ komandos, kuri kuria „Ford Fiesta“ ralio automobilius. Tad ir šios įskaitos dalyviai važiuoja būtent su šios markės, o ne kuriuo kitu analogišku automobiliu“, – pagrindinę priežastį, kodėl būtent toks naujas ralio automobilis pasirinktas šiam sezonui, paaiškino J.Simaška.
Tačiau kalbant apie konkretų startų planą aiškumo vis dar stinga. „Prioritetas šiais metais bus Estijos čempionatui, o Lietuvoje lenktyniausime pagal galimybes. Dar nėra iki galo aiški komandos partnerių sudėtis, tad tai lems ir kiek pavyks pasirodyti lietuviškose ralio trasose“, – sakė lenktynininkai.