„RC Cola racing by 8000RPM motorsport“ triumfas Palangoje: iškovojo pirmą vietą klasėje

Dramatiškose ir incidentų gausa pasižymėjusiose šių metų „Aurum 1006 km“ lenktynėse „RC Cola racing by 8000RPM motorsport“ komandai pavyko įgyvendinti savo planus – komanda iškovojo pirmąją vietą klasėje ir finišavo praktiškai sveiku automobiliu, nors kovinių randų ant jų „Ford Shelby“ visgi atsirado.

Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Komandos automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.<br> M.Valantavičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (12)

Lrytas.lt

Jul 18, 2021, 2:47 PM, atnaujinta Jul 18, 2021, 2:47 PM

Komandos lenktynininkas Aurimas Eidžiūnas pasakoja, kad ekipai lenktynės klojosi beveik pagal planą. Automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.

„Varžybos išties buvo labai nervingos, labai daug veiksmo trasoje, bet aš džiaugiuosi, kad mūsų komandos vadovas sugebėjo išnaudoti visas situacijas ekipos naudai. Strateginiai sprendimai buvo tikrai puikūs – analizavome, skaičiavome ir pasirinkome tinkamus momentus degalų pylimui, padangų keitimui, vairuotojų pasikeitimams“, – sakė A.Eidžiūnas, kuris su komanda triumfavo TC5 klasėje, o absoliučioje rikiuotėje finišavo 19-oje vietoje.

A.Eidžiūno teigimu, varžybų metu „Ford Shelby“ apetitas buvo mažesnis nei ekipa planavo. Iš viso per lenktynes amerikietiškas V8 variklis sunaudojo 435 litrus benzino. Taip įvyko todėl, kad šįkart trasoje buvo išties daug incidentų ir tuo pačiu geltonų vėliavų fazių, todėl ramus važiavimas leido taupyti degalus. Nors „RC Cola racing by 8000RPM motorsport“ ekipa į rimtus kontaktus su varžovais neįsivėlė, vienas incidentas paliko kovos randus.

„Kontaktas įvyko ties išvažiavimu į starto-finišo tiesiąją. Dave'as Hollandas važiavo mums iš paskos, o mūsų komandos narys Vilmantas Pupius – priekyje. Abu jie, džentelmenai, vienas kitą sugalvojo užleisti. Mandagumas baigėsi nedideliu susidūrimu, nes vienas kitą praleidinėdami jie abu netilpo. Mums durys sulinko, jiems žibintas sudužo, tokie ir nuostoliai. Be rimtesnių pasekmių“, – kalbėjo A.Eidžiūnas.

Kitas komandos lenktynininkas Darius Biesevičius pasidžiaugė, kad jų „Ford Shelby“ bolidas kantriai tarnavo nuo lenktynių pradžios iki pabaigos. Ir jei ne tas vienintelis netikėtas sustojimas dėl nukritusio generatoriaus dirželio, lenktynes būtų galima vadinti idealiomis. Tačiau D.iesevičius po pergalės teigė, kad šio automobilio potencialas dar didelis ir pirmiausia jį pagreitinti galima sumažinant svorį, nes čia rezervo yra dar labai daug.

„Mašiną reikia tobulinti. Nors techninių bėdų didelių neturėjome, bet trūksta greičio. Reikėtų nukirpti dar kokius du šimtus kilogramų, nors pagal reglamentą galėtume ir visą pusę tonos. Turėdami mažesnį svorį galėtume galvoti apie didesnį greitį. Taip pat dar žinau dalykų, kuriuos būtų galima patobulinti.

Ta mašina šioje trasoje turėtų važiuoti 1 min. 12 sek., o ne 1 min. 18 sek. Tačiau šių metų planas įvykdytas, nes pagrindinė mintis buvo su niekuo neįsivelti į jokias nesąmones, ką gana sėkmingai ir padarėme“, – sakė D.Biesevičius.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.