„Ladies Go“ lenktynėse buvo visko: nuo elektromobilyje skraidžiusių daiktų iki aistrų cunamių

Drauge su profesionalių ralio pilotų batalijomis savaitgalį vykusios orientacinės-pramoginės lenktynės „ORLEN Ladies Go Kuusamet group Rally Elektrėnai“ panašios buvo mažiausiai vienu aspektu: tarp vairavimą dievinančių damų, porų ir šeimų užvirė tokios aštrios kovos, kad finišo tiesiojoje nugalėtojas skyrė... vienas taiklus smūgis golfo lazda.

Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji.<br>Jurgos Anusauskienės nuotr.
Daugiau nuotraukų (16)

Lrytas.lt

Sep 14, 2021, 3:34 PM, atnaujinta Sep 14, 2021, 3:34 PM

Ketvirtasis šį sezoną „Ladies Go“ komandos organizuojamas SERES Nacionalinių Vairuojančių Moterų varžybų etapas buvo konstruojamas pagal tokį pat algoritmą, kaip ir ankstesnieji: keturios tikru automobilių sportu alsuojančios vairavimo rungtys ir aštuonios „Auksinio proto“ tipo užduotys, kurias reikėjo įveikti per porą minučių.

Atrodytų viskas „paprasta“, tačiau pirmą kartą į stebėtinai solidaus prizų fondo dalybas nusitaikiusiems ekipažams 170 kilometrų distancija virto tikru išbandymų maratonu. Karštligiška atsakymų paieška, klaidos skaitant kelio knygą, nuklydimai į pievas tiesiogine ir perkeltine prasme, vėlavimas į naujas užduotis keletui ekipažų pagamino tiek adrenalino, tarsi jie būtų startavę tikrame Pasaulio ralio čempionate.

Tačiau visi tokie „pipirai“ pagrindiniam lenktynių patiekalui suteikė tik dar daugiau aštrumo ir pavertė labiau įsimintinu.

„Tokio tipo renginyje dalyvavau pirmą kartą, tačiau galiu vienareikšmiškai pasakyti, kad savaitgalio nuotykis pranoko visus lūkesčius – atmosfera, organizacija ir užduotys buvo labai šaunios. Neįtikėtina, bet nors visas veiksmas sukosi netoli vietų, kur pati gyvenu, lenktynių maršrutai nuvedė iki lig šiol nematytų objektų.

Visa laimė, kad ekspromtu suburtas mūsų ekipažas navigavo ir orientacines užduotis sprendė be mažiausių klaidų“, – nauja patirtimi džiaugėsi buvusi Trakų rajono merė, Seimo narė Edita Rudelienė.

Trečią vietą elektromobilių įskaitoje užėmusios komandos („Pop it day“ pasivadinusiam kvartete dar važiavo Julija Nižauskienė , Svetlana Vaškūnienė, Justina Mechovskienė) lyderė teigė, kad jų sėkmę lėmė tikslus funkcijų ekipaže pasidalijimas ir kasdienė patirtis į darbus važinėjant elektravalgiu automobiliu – žinant baterijos veikimo ypatumus ir koreliaciją judėjimo greičiu, streso galima nesunkiai išvengti.

Antri šioje įskaitoje Agnė Strikaitė ir Giedrius Lelevičius, o pergalę šventė „LED‘ais“ pasikrikštijusi trijulė Dorota Špitaliova, Lukas Jokopas ir Ernestas Noreikis.

Greta nugalėtojų pakylos porų įskaitoje likusi aktorė Austėja Lukaitė, startavusi su savo sužadėtiniu Pauliumi, taip pat tiktino patyrusi kardinaliai nuo įprastos kasdienybės besiskiriančių patirčių ir netgi pagavusi kablį tokiems renginiams.

„Siurprizas laukė kiekviename žingsnyje, nuo pirmą kartą į rankas paimtos kelio knygos, iki slalomo trasos, kai paaiškėjo, kad mūsų elektromobilyje yra labai daug skraidyti galinčių daiktų“, – juokėsi A. Lukaitė.

Mergina taip pat atkreipė dėmesį, kad orientaciniuose raliuose didesnį pranašumą turi ekipažai, kuriuose susiburia didesnė draugų kompanija, nes taip galima kur kas efektyviau pasiruošti intelektinių užduočių narstymui – pakeliui į tarpinius finišus panaršyti internete ir pasirankioti faktų apie būsimus objektus.

Šįkart tai iš tiesų buvo svarbu, nes per dvi minutes atsakyti į 3 klausimus apie Velnio duobę, sužinoti kuo ypatinga Ausiutiškių regykla, išspręsti kryžiažodį ar iš lotynų į lietuvių kalbą išversti užrašą puošiantį Onuškio Šv. apaštalų Pilypo ir Jokūbo bažnyčią nėra paprasta.

Visų 54 „ORLEN Ladies Go Kuusamet group Rally Elektrėnai“ lenktynių dalyvių dar laukė iššūkis „Speedway Xtreme“ kartodrome Aukštadvaryje, kur greitis buvo svarbiausia vienoje iš ilgiausių trasų Lietuvoje bei „Sostinių golfo klube“, kurio laukuose reikėjo iš nurodytos vietos keturiais bandymais įmušti kamuoliuką į duobutę.

Rita Sabaitė iš „Ladies Power“ komandos (drauge su Jurgita Raulušaitiene, Vita Ruzgiene ir Lina Juonyte) nugalėjusios labiausiai patyrusių ekipažų „Ladies Go Pro“ įskaitoje teigė, kad būtent šioje rungtyje Fortūna joms atsuko nugarą, todėl prarasti taškai neleido džiaugtis pergale absoliučioje įskaitoje.

Ji atiteko elektrėniškių komandai, žaidžiančiai ledo ritulį „Hockey Girls“, startavusiai „Ladies Go Green“ įskaitoje – Sonatai Gaškevičienei, Jurgitai Prekevičienei ir Ramunei Maleckienei. Trečioji vieta bendroje įskaitoje atiteko „FireFox“ merginoms – Justinai Nekiūnaitei, Julijai Skudutei ir Anetai Tankovič.

Naujose šių lenktynių porų ir įskaitose nugalėjo Agnė Beržytė su Valdu Cholomskiu, dalyvavę pirmą kartą tokio pobūdžio lenktynėse, bei Dainius Velička, Vytautė Jurgaitytė – Veličkienė, Ieva Jurgaitienė ir Lukas Jurgaitis.

Tradiciškai „ORLEN Ladies Go Kuusamet group Rally Elektrėnai“ buvo dosnus ne tik taurėmis, kurias įsteigė Trakų bei Elektrėnų rajono savivaldybės, bet ir prizais.

Elektormobilių įskaitos nugalėtojai buvo apdovanoti 150 eurų vertės kuponų „Melga“ padangoms, visi kitų įskaitų nugalėtojai savaitgaliais turės galimybę pavažinėti su naujutėlaičiu SERES3, o Absoliučios įskaitos nugalėtojos gavo net 500 eurų kuponą degalams „Orlen“ degalinių tinkle.

Taip pat buvo išrinktas Kūrybiškiausias ekipažas („Pašėlusios močiutės“) gavo kvietimą į kursus „Actors Gym“ kino mokykloje, stilingiausias ekipažas – „Verva Ladies“, atiteko dovanos iš „Carolinakmit“ natūralių kailių salono, šį kartą buvo apdovanoti ekipažai ir greičiausia įveikę atskiras rungtis.

Tai buvo didžiausias šiais metais „Ladies Go“ organizuojamas renginys, sezoną turėtų užbaigti spalio pabaigoje vyksianti Vairuojančių moterų olimpiada.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.