Lietuvis prie varžybų starto linijos Monake privažiuos pusšimtį metų gyvuojančiu „Zaporožiečiu“: tikisi pasiekti finišą

Vasario pradžioje Monake startuos legendinis Monte Karlo istorinių ir klasikinių automobilių ralis. Šiais metais pirmą kartą abiejose klasėse startuos po vieną lietuvių ekipažą. Vienas važiuos „Jaguar“ automobiliu, kitas – „Zaporožiečiu“.

Vasario pradžioje Monake startuos legendinis Monte Karlo istorinių ir klasikinių automobilių ralis.<br>Lrytas.lt koliažas.
Vasario pradžioje Monake startuos legendinis Monte Karlo istorinių ir klasikinių automobilių ralis.<br>Lrytas.lt koliažas.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
T.Vitkevičius.<br>Stop kadras.
T.Vitkevičius.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
Per trejus metus idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.<br>Stop kadras.
1961-ųjų „Jaguar MKII“ automobilio 3,8 litro 6 cilindrų eilėje variklis pasiekia 220 arklio galių ir iki 100 km/val pagreitėja per 8,5 sekundės.<br>Stop kadras.
1961-ųjų „Jaguar MKII“ automobilio 3,8 litro 6 cilindrų eilėje variklis pasiekia 220 arklio galių ir iki 100 km/val pagreitėja per 8,5 sekundės.<br>Stop kadras.
1961-ųjų „Jaguar MKII“ automobilio 3,8 litro 6 cilindrų eilėje variklis pasiekia 220 arklio galių ir iki 100 km/val pagreitėja per 8,5 sekundės.<br>Stop kadras.
1961-ųjų „Jaguar MKII“ automobilio 3,8 litro 6 cilindrų eilėje variklis pasiekia 220 arklio galių ir iki 100 km/val pagreitėja per 8,5 sekundės.<br>Stop kadras.
1961-ųjų „Jaguar MKII“ automobilio 3,8 litro 6 cilindrų eilėje variklis pasiekia 220 arklio galių ir iki 100 km/val pagreitėja per 8,5 sekundės.<br>Stop kadras.
1961-ųjų „Jaguar MKII“ automobilio 3,8 litro 6 cilindrų eilėje variklis pasiekia 220 arklio galių ir iki 100 km/val pagreitėja per 8,5 sekundės.<br>Stop kadras.
K.Raišys (kairėje).<br>Stop kadras.
K.Raišys (kairėje).<br>Stop kadras.
1961-ųjų „Jaguar MKII“ automobilio 3,8 litro 6 cilindrų eilėje variklis pasiekia 220 arklio galių ir iki 100 km/val pagreitėja per 8,5 sekundės.<br>Stop kadras.
1961-ųjų „Jaguar MKII“ automobilio 3,8 litro 6 cilindrų eilėje variklis pasiekia 220 arklio galių ir iki 100 km/val pagreitėja per 8,5 sekundės.<br>Stop kadras.
1961-ųjų „Jaguar MKII“ automobilio 3,8 litro 6 cilindrų eilėje variklis pasiekia 220 arklio galių ir iki 100 km/val pagreitėja per 8,5 sekundės.<br>Stop kadras.
1961-ųjų „Jaguar MKII“ automobilio 3,8 litro 6 cilindrų eilėje variklis pasiekia 220 arklio galių ir iki 100 km/val pagreitėja per 8,5 sekundės.<br>Stop kadras.
Daugiau nuotraukų (16)

Lrytas.lt

Jan 30, 2022, 1:46 PM

Lietuvoje rasti šturmaną – kone neįmanoma

1961-ųjų „Jaguar MKII“ automobilio 3,8 litro 6 cilindrų eilėje variklis pasiekia 220 arklio galių ir iki 100 km/val pagreitėja per 8,5 sekundės.

Šis automobilis – greitas, sunkus ir tvirtas, toks kaip Monte Carlo keturių dienų istorinių automobilių ralis.

Parengti automobilį šioms varžybos, tik viena būsimo medalio pusė. Kita – rasti patyrusį antrąjį vairuotoją-navigatorių.

„Rasti šturmaną Monte Carlo raliui Lietuvoje sudėtinga. Niekas nevažiuoja tokiame ralyje“, – „Lietuvos ryto“ televizijai sakė Karolis Raišys, istorinio Monte Karlo ralio dalyvis.

Penktą kartą Monte Carlo ralyje dalyvausiančiam K.Raišiui padės naujas navigatorius Ovidijus Meilūnas.

Nori „Zapuku“ pravažiuoti F-1 trasa

Monte Carlo klasikinių automobilių salėje važiuos ir Tadas Vitkevičius su Vėjūnu Toleikiu. Jie riedės lenktyniniu 1968-ųjų „ZAZ 965“, arba vyresnių žmonių meiliai vadinamu „kupriuku“.

Tai ne pokštas ir ne avantiūra. Per trejus metus šis idealiai restauruotas „Zaparožietis“ dalyvavo įvairiose lenktynėse ir nė karto nebuvo sugedęs.

„Sentimentai kyla būtent šiai mašinai. Dabar galima nusipirkti įvairių istorinių prabangių automobilių. Bet, pavyzdžiui, kai važiuojame Lietuvos raliuose ir sustojame aikštelėse prie bažnyčių, kad parodytume žmonėms automobilius, visi subėga apžiūrėti būtent šį, nors šalia stovi ir „Ferrari“, ir kiti automobiliai.

Žmonėms šis automobilis kelia sentimentus, jis jiems priimtinas“, – „Lietuvos ryto“ televizijai atviravo T.Vitkevičius, Monte Karlo ralio dalyvis.

Prieš Monte Carlo ralį „kupriukas“ dėl šventos ramybės buvo dar kartą kapitaliai suremontuotas – pakeista pakaba, stabdžiai, patikrintas vairo mechanizmas, sutvarkytas šildymas, nupirktos naujos padangos. Nors variklis veikė be priekaištų, tačiau perrinko ir jį.

„2019 m. pirmą kartą dalyvavome ralyje, tai buvo slalomo varžybos Lazdijuose. Aš slalomo ralyje išvis nebuvau nė karto dalyvavęs. Bet su šita mašinėle atvažiavome treti. Organizatoriai sakė, kad mūsų laikas labai geras. Pirmą ir antrą vietą užėmė „Porsche“ automobiliai, o visi kiti – po mūsų“, – pasakojo T.Vitkevičius.

Po sėkmingų Lietuvoje vykusių istorinių automobilių lenktynių T.Vitkevičius nutarė važiuoti į prestižinį Monte Carlo ralį. Norisi save ir techniką kalnuose išbandyti.

„Ant automašinos galo yra užrašas „Mano tikslas – finišas“. To aš tikiuosi iš Monte Karlo ralio. Aišku, ir noriu pravažiuoti F-1 trasa su „Zapuku“, – su šypsena dalijosi norais T.Vitkevičius.

Monaką sunku kuo nustebinti, bet palankiai susiklosčius aplinkybėms ir lydint sėkmei pirmą kartą klasikinių automobilių klasėje važiuosiantys lietuviai „Zaparožiečiu“ tikisi dėmesio bei geros nuotaikos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.