Kaip pasakojo komandos narys, prieš išvažiavimą iš bivako, nustojo dirbti vienas sunkvežimio „Tatra“ cilindras. Pavyko greitai sugrįžti į bivaką ir specialistai nustatė, kad nebedirba vienas iš purkštukų.
Įtariama, kad galėjo lemti tai, jog prieš keletą dienų iš degalinės užsipylė nekokybiškų degalų.
„Tikimės, kad mechanikai dar galės atstatyti sunkvežimį, bet startuosime jau kitą dieną. Dabar jau naudojam antrą gyvybę, dar vieną turime rezerve. Iš viso galim tris kartus pasinaudoti „Joker“ taisykle – nefinišuoti tris kartus“, – kalbėjo jis.
Penktadienį Dakaro ralio karavanas pajudėjo į šeštąjį greičio ruožą, po kurio komandos jau pasieks Rijado miestą. Tačiau ne visiems dalyviams lenktynės klostosi sklandžiai. Šiandien trasoje nepasirodė lietuvių trijulės „Constra Racing“ sunkvežimis. Ekipą sustabdė vos pajudėjus iš bivako pasirodžiusios techninės problemos, rašoma komandos pranešime.
Pasikartojo ta pati problema, su kuria komanda buvo susidūrusi vakar trasoje.
Nors tąsyk ji buvo išspręsta tiesiog iš naujo užvedus variklį, dabar šis metodas jau nepadėjo. Ekipai teko grįžti į bivaką ir pasiimti priverstinę poilsio dieną.
Dabar komanda ramiai judės tiesiai į Rijado bivaką ir ten gilinsis į problemas.
Šiais metais „Constra Racing“ komanda Dakaro ralyje dėl rezultato jau nebekovoja, kadangi varžybų pradžioje juos iš kovos bendroje įskaitoje eliminavo irgi techninės problemos. Praėjusių metų, tuomet debiutiniame savo ralyje Vaidoto Paškevičiaus, Slavomir Volkov ir Tomo Gužausko trijulė pasiekė dvyliktą sunkvežimių įskaitos poziciją.