Priešpaskutinį Dakaro etapą „Constra Racing“ ekipažas įveikė su neveikiančiu cilindru – jau svajoja ir apie finišą

Tryliktas Dakaro greičio ruožas nebuvo itin ilgas, tačiau jame lietuvių „Constra Racing“ komandai reikėjo tiek ištvermės, tiek kantrybės. Kopas skrosti jiems teko su visiškai nebeveikiančiu vienu cilindru. Nepaisant to ekipažas finišą pasiekė 12-oje vietoje, nuo lyderių atsiliko 44 min. ir jau svajoja apie paskutinį greičio ruožą bei po jo laukiantį finišą.

Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.<br>M.Macik Team nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Jan 14, 2023, 3:25 PM

Su techninėmis problemomis ir apsunkintu lenktyniavimu jau susitaikiusi „Constra Racing“ komanda šiandien iš savo „Tatra“ sunkvežimio sulaukė dar daugiau staigmenų. Iš pradžių kartais neveikdavęs cilindras galiausiai nustojo veikti visiškai ir komandai teko važiuoti vis pagalvojant apie tai, ar sunkvežimis apskritai nesustos.

Komanda jau nebesitiki, kad mechanikai prieš paskutinį greičio ruožą dar sukurs kokį nors stebuklą ir lietuviai galės paskutinį kartą paspausti maksimaliai.

„Planas dabar vienintelis – pasiekti finišą ir užfiksuoti kažkokį rezultatą. Apie lenktyniavimą minčių nebeturime. Šiaip diena buvo įdomi. Pirmo, antro, trečio lygio kopos. Su jomis susitvarkėme be jokių problemų. Porą sykių įkritome į tokias duobes, bet išvažiavome, daug laiko nesugaišome. Jeigu anksčiau sakiau, kad mūsų silpniausia vieta yra kopos, tai dabar tikrai taip nėra. Jaučiu, kad jau perpratome, kaip jomis reikia važiuoti“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Šiandien „Constra Racing“ trijulė taip pat bandė pagelbėti su problemomis susidūrusiems varžovams. Vienas jų – olandas Martin Van Den Brink. Jis iki šios dienos laikėsi antroje sunkvežimių įskaitos vietoje, tačiau po tryliktojo etapo krito viena pozicija žemyn.

„Mes sustojome jam padėti. Jis prašė laidais užvesti jo sunkvežimį. Pabandėme, tačiau starteris parodė dūmus ir sugedo. Daugiau niekuo padėti negalėjome, sugaišome dešimt minučių ir važiavome toliau. Komandos draugas Tomas Vratny šiandien laikė gerą tempą, jam mūsų pagalbos neprireikė visai. Didelę dalį dienos važiavome su juo kartu“, – kalbėjo Vaidotas Paškevičius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.