Be to, klubų kasdieniams poreikiams bus suteikti „Opel“ automobiliai.
„Tai tik ilgalaikės strategijos pradžia, mes numatę dar daug bendros veiklos kartu su futbolo klubais“, - kalba Karlas - Friedrichas Stracke, „Opel“ vykdantysis direktorius.
„Opel“ partneriais tapo „Fortuna Düsseldorf“, „Bayer 04 Leverkusen“, „SC Freiburg“ ir „FSV Mainz 05“ klubai.
Automobilių gamintojai tikisi, kad bendradarbiavimas su futbolo klubais padės suteikti jų prekės ženklui daugiau emocijų.
„Opel“ logotipas ilgus metus puošė stipriausių Vokietijos (ir kitų Europos šalių) futbolo klubų marškinėlius. Todėl gamintojo sugrįžimas ir ilgalaikė partnerystės strategija Vokietijoje sukėlė labai teigiamą reakciją.
Beje, patys klubai, su kuriais bendradarbiaus „Opel, yra labai skirtingi - kaip ir jų istorijos. Štai, „Mainz 05“ pastaraisiais metais patyrė fenomenalų pakilimą, tuo tarpu „SC Freiburg“ deklaruoja, jog neabejingas socialinėms problemoms, todėl jau dabar užsakė kelis elektromobilius „Opel Ampera“ savo reikmėms.
Iki 2002 metų „Opel“ buvo vienas didžiausių ir sėkmingiausių futbolo rėmėjų Europoje. Jo logotipas puošė „FC Bayern Munich“, „AC Mailand“, „Paris Saint-Germain“, „IFK Göteborg“ ir Olandijos nacionalinės rinktinės žaidėjų marškinėlius.
Didžiausia „Opel“ sėkmė buvo dvyliką metų (1990 - 2002 metais) remtas sėkmingiausias Vokietijos klubas „Bayern Munich“.