„Lazzarini Design Studio“ kuriamo „Fiat 550 Italia“ ratų bazė bus 30 centimetrų ilgesnė nei įprasto „Fiat 500“ (sieks 2,6 metro). Be to, pats automobilis gerokai (60 centimetrų gale ir 20 centimetrų priekyje) platesnis nei įprastas.
Automobilio gale turėtų būti įtaisytas 8 cilindrų, 4,5 litro darbo tūrio variklis, pasiekiantis 550 AG. Šis agregatas, montuojamas į „Ferrari 458 Italia“, pasiekia 570 AG, tačiau „Lazzarini“ nusprendė, kad jo galią reikia šiek tiek sumažinti siekiant subalansuoti automobilio valdymo savybes.
Skelbiama, kad automobilis svers tik mažiau nei vieną toną - tik 998 kilogramus.
Be to, į „Fiat 550 Italia“ ketinama sumontuoti ne tik "Farrari" variklį, bei ir modifikuotą jo važiuoklę - galiniais varomais ratais su ribotos trinties diferencialu, pakabos bei transmisijos elementais.
Be to, nuo įprasto „Fiat 500“ koncepcinis „550 Italia“ skiriasi aerodinaminiu paketu - visiškai kitokiais buferiais, įspūdingu galiniu oro aptaku, išmetimo sistema su dvigubais vamzdžiais ir kitomis detalėmis.
Kompanija šiuo metu tiria, ar atsirastų daug norinčių, kurie už „Fiat 550 Italia“ būtų pasiryžę pakloti 550 tūkstančius JAV dolerių (maždaug 1,5 milijoną litų). Jeigu norinčių atsiras, automobilis gali būti pradėtas gaminti.
„Lazzarini Design“ atstovai tikina, projektas yra visiškai rimtas. Jie net pabrėžia, kad mėlyna koncepcinio automobilio spalva pasirinkta neatsitiktinai - Italijos futbolo rinktinės, sekmadienį Europos čempionate iškovojusios antrą vietą, garbei.