Koncernas „Mazda CX-5“ gamybą organizuos ne vienoje, o dviejose gamyklose Japonijoje ir per metus pagamins ne 200 tūkst., kaip planuota, o 240 000 visureigių. „Mazda“ gali labai operatyviai keisti gamybos linijas savo gamyklose, naudodama savo išrastą gamybos organizavimo metodiką „Monotsokuri“, todėl išplėsti gamybos pajėgumus pavyks anksčiau nei planuota.
CX-5 yra pirmasis „Mazda“ modelis, kuriame pritaikytos „SKYACTIV“ technologijos, leidžiančios užtikrinti vairavimo džiaugsmą taupant degalus.
„Dėkoju už tuos pagiriamuosius žodžius, kuriais vartotojai apdovanojo CX-5 visame pasaulyje. Gamybos plėtra rodo, kiek mes įdedame pastangų kad klientai nebūtų priversti laukti savo automobilių. Mes įdiegėme lanksčią gamybos sistemą, kuri leidžia greitai organizuoti „SKYACTIV“ technologijų komponentus Udzinos pirmojoje gamykloje. „Mazda“ nuolat tobulėja, optimizuodama savo gamybos procesus“, - sakė „Mazda“ prezidentas ir Vyriausiasis vykdantysis direktorius Takashis Yamanouchis.
Tuo tarpu, metinės „SKYACTIV“ technologijos variklių gamybos apimtys iki spalio bus padidintos du kartus – nuo 400 iki 800 tūkst. benzininių ir dyzelinių variklių.
„SKYACTIV-G“ yra labai efektyviai veikiantis naujos kartos benzininis variklis, kurio suspaudimo laipsnis, palyginti su kitais masinės gamybos benzininiais varikliais, yra didžiausias pasaulyje. Šis variklis jau montuojamas į CX-5, jis taip pat bus siūlomas naujos kartos „Mazda6“, kuri pasirodys kitų metų pradžioje, pirkėjams.
„SKYACTIV-D“ yra naujos kartos dyzelinis variklis, kurio vienas skiriamųjų bruožų – mažiausias suspaudimo laipsnis tarp visų masinės produkcijos dyzelinių variklių. Technologijos leido laikytis aukščiausių aplinkosaugos standartų, atsisakant brangios azoto oksido teršalų papildomo apdorojimo sistemos. Šis variklis jau siūlomas CX-5 pirkėjams, naujojoje „Mazda6“ jis taip pat bus vienas iš siūlomų agregatų.