Lrytas.lt bandymas: „Passat Alltrack“ net vidurvasarį konkurentus palieka ant ledo

„Volkswagen“ inžinieriai ir rinkodaros specialistai jau ne pirmą kartą pademonstravo savo neįtikėtinus sugebėjimus, kaip galima tiesiog iš oro uždirbti pinigų. Jie klientams pristatė modelį, kokio negali pasiūlyti joks tiesioginis konkurentas. Nors pati modelio koncepcija – anaiptol ne nauja.

„Passat Alltrack“ galėtų būti idealus automobilis užmiestyje gyvenančiai šeimai: patogus, erdvus, tylus, milžiniška bagažine, ekonomiškas ir tuo pat metu – pakankamai pravažus, kad įveiktų prastą kelią iki namų.<br>M. Grinius
„Passat Alltrack“ galėtų būti idealus automobilis užmiestyje gyvenančiai šeimai: patogus, erdvus, tylus, milžiniška bagažine, ekonomiškas ir tuo pat metu – pakankamai pravažus, kad įveiktų prastą kelią iki namų.<br>M. Grinius
Daugiau nuotraukų (1)

Mindaugas Grinius

Jul 15, 2012, 11:05 AM, atnaujinta Mar 18, 2018, 3:41 AM

Ar girdėjote ką nors apie visais keturiais ratais varomą universalą „Peugeot 508“, „Renault Laguna, „Toyota Avensis“, „Ford Mondeo“ ar kitą vidutinės klasės automobilį. Žinoma, ne. Nes jų tiesiog nėra.

Tuo tarpu „Volkswagen“ pristatė „Passat Alltrack“ modelį – padidinto pravažumo universalą, tegul ir apklijuotą butaforinėmis apsaugos detalėmis, bet varomą visais keturiais ratais.

Įdomiausia tai, kad jis beveik neturi tiesioginių konkurentų, išskyrus nebent tam pačiam koncernui priklausantį universalą „Škoda Superb Combi 4x4“. Bet tai tebūnie vidiniai koncerno reikalai.

Būtent tai yra pagrindinė priežastis, kodėl „Passat Alltrack“ palieka konkurentus ant ledo, nes konkurentai tiesiog neturi ko pasiūlyti. „Volkswagen Passat Alltrack“ galėtų būti beveik unikalus modelis, jeigu ne „Subaru Outback“ kūrėjai, pirmieji pasiūlę tokio modelio koncepciją.

Bando smūgiuoti „Subaru“?

Ilgus metus padidinto pravažumo universalų karaliumi Lietuvoje neabejotinai buvo „Subaru Outback“. Tai buvo labai patikimas, simpatiškas, visais ratais varomas ir santykinai nebrangiai kainuojantis modelis, kuris pelnė tiek aukštesnio rango vadybininkų, tiek privačių pirkėjų pasitikėjimą.

Tokio stiliaus automobilių pirkėjai, norėję erdvaus, patogaus ir visais ratais varomo universalo galėjo rinktis tik tarp „Outback“ ir gerokai brangesnio „Volvo XC70“.

Rodos, „Volkswagen Passat Alltrack“ pasirodė jis labai laiku, nes paskutiniosios kartos „Outback“ išvaizda patinka toli gražu ne visiems. Tuo tarpu „Volvo XC70“ yra 40 tūkstančių litų už jį brangesnis. Tokie pinigai nesimėto.

Todėl „Passat Alltrack“ pataiko tiesiai į viduriuką: jo kaina prasideda nuo 113 tūkstančių litų, jis pritrauks tuos pirkėjus, kurie nori vokiško automobilio ir kuriuos tenkina šiek tiek aukštesnis nei įprasto „Passat“ kėbulas, didesnė prošvaisa.

Galbūt ir šiek tiek reikšmingesnis pačio važiuojančiojo statusas.

Idėja - ne nauja

Tiesa, tie, kurie automobilyje labiausiai vertina naują idėją, minties proveržį, „Alltrack“ to neras. Jos čia ir negali būti. Juk „Volkswagen“ jau senai turėjo visais keturiais ratais varomą „Passat Variant 4Motion“.

Tad iš esmės „Alltrack“ yra toks pat automobilis, tik 3 centimetrais aukštesnis nei įprastas universalas. Jo pagrindinis skirtumas nuo universalo yra juodos plastikinės ratų arkų apsaugos.

Be to, šiek tiek pastebimi dugno apsaugos fragmentai, sidabro spalvos stogo bagažinės sijos, chromuotos radiatoriaus grotelės, rūko žibintai.

Žvelgiant iš toliau atskirti „Alltrack“ nuo įprasto universalo nėra lengva. Ypač - jeigu tai sidabrinės arba juodos spalvos automobilis.

Tuomet mažiausiai išryškėja bene pagrindinis skiriamasis bruožas – plastikinės ratų arkos. Juk trijų centimetrų aukščio skirtumo tikrai nepastebėsi.

Viduje - „Volkswagen“ kokybė

Viduje „Alltrack“ – visiškai įprastas „Passat“ su nepriekaištinga ergonomika, puikiomis sėdynėmis, labai erdviu ir tyliu salonu, didele bagažine. Žodžiu, jis išlaiko visas pagrindines „Passat“ savybes, kuris jau bene pusšimtį metų yra vienas geriausių vidutinės klasės automobilių.

Jeigu ne užrašas „Alltrack“ ant pavarų svirties ir durų slenksčių, net neįtartum, kad važiuoji būtent šiuo modeliu. Taip, kaip bet kuriame „Passat“.

Bandytas modelis su 2 litrų, 140 AG dyzeliniu varikliu yra tylus, labai erdvus, važiuoja minkštai, gana taupus (vidutiniškai 6,4 litro testo metu).

Tiesa, dėl didesnio transmisijos ir bendro svorio „Alltrack“ yra kiek vangesnis ir tingesnis už įprastą „Passat“ universalą.

Tačiau gana aukšto profilio (nors ir visiškai asfaltinėmis) „Alltrack“ važiuoja minkščiau nei įprastas „Passat“. Visų keturių ratų pavara tikrai nepamaišys žiemą, 3 centimetrais aukštesnė prošvaisa – statant automobilį prie aukšto šaligatvio. 

Idealus šeimos automobilis 

Nors automobilio apačia dekoruota apsauginėmis plastmasėmis, į rimtesnę bekelę šiuo automobiliu leistis tikrai neverta. Nepaisant to, kad važiavimo bekele sistema į šį modelį atkeliavo iš „Tiguan“ visureigio, tačiau „pakabinus“ automobilį taip, kai bent vienas galinis ratas netenka sukibimo, sutrinka ir pati sistema.

Du priekiniai ratai bando suktis ir traukti automobilį pirmyn, tuo tarpu galiniai ratai „ilsisi“ ir nieko neveikia – laukia, kol bent vienas jų nusileis ant žemės. Tad rimtesni išbandymai provėžų išmaltame miško kelyje – ne šiam automobiliui.

Apibendrinant galima teigti, jog „Passat Alltrack“ galėtų būti idealus automobilis užmiestyje gyvenančiai šeimai. Jis labai patogus, erdvus, tylus, milžiniška bagažine, gana ekonomiškas ir tuo pat metu – pakankamai pravažus, kad įveiktų apsnigtą ir nevalytą kelią iki namų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.