Pietų Afrikos atstovai savo pergalę „Omnitel 1000 km lenktynėse“ išbūrė dar prieš startą

„Manau, šitam varžovų automobiliui turėtų koją pakišti pernelyg didelis apetitas degalams, šio konstrukcija neatrodo labai patikima, šis negreitas, o štai su BMW, „Porsche“ ir „Honda“ nusiteikę kaip reikiant pakovoti ir laimėti“, - dar prieš startą ranka rodydamas į aplink savo automobilį išrikiuotus konkurentų bolidus portalui lrytas.lt aiškino lenktynių nugalėtoju tapęs Andrew Culbertas, „Oktanas Racing“ komandos lenktynininkas iš Pietų Afrikos respublikos. 

"Omnitel 1000 km lenktynių" nugalėjotai iš Pietų Afrikos respublikos.<br>V. Ščiavinskas
"Omnitel 1000 km lenktynių" nugalėjotai iš Pietų Afrikos respublikos.<br>V. Ščiavinskas
Daugiau nuotraukų (1)

Mindaugas Grinius

Jul 22, 2012, 9:00 PM, atnaujinta Mar 17, 2018, 10:58 PM

Vis dėlto, pasibaigę degalai vos nepakišo kojos pačiam A. Culbertui. Likus paskutiniam ratui iki finišo lenktynininkui baigėsi degalai. Pietų Afrikos respublikos atstovą išgelbėjo prieš artimiausią persekiotoją turėtas trijų ratų pranašumas. 

Kartu su kolegomis Sunu Moodley ir Manoghu Maharajumi pirmą kartą atvykęs į varžybas Lietuvoje sportininkas pataikė kaip pirštu į akį.

Kiek netikėtai jie šventė pergalę absoliučioje įskaitoje.

Varžybose jiems atkakliausiai teko kovoti su „BMW Silhouette“ prototipu važiavusiais belgais, kurie nugalėjo čia Palangoje prieš dvejus metus. Tačiau apie 700 tūkstančių litų kainuojančiu BMW ilgai pirmavę belgai išlėkė į pievą, paskui ilgai pylė degalus ir prarado laiko.

Identišku kaip pietų afrikiečių „Porsche 911 GT3 Cup“ važiavę lietuviai ginklus sudėjo gerokai anksčiau - lenktynėms dar neįpusėjus. Lūžo skriemulys, o svečiai iš egzotiškos šalies sėkmingai važiavo toliau.

Tiesa, dar prieš varžybas žinomi automobilių sporto specialistai mums visai nepažįstamų Pietų Afrikos atstovų galimybes vertino pagarbiai.

„Manau, šiose varžybose yra penki automobiliai, galintys nugalėti – abu „Porsche“ yra tarp jų“, - sakė žinomas treneris Jonas Dereškevičius.

Dar palankiau apie pirmą kartą į Palangą atvykusių Pietų Afrikos lenktynininkų galimybes kalbėjo ir Audrius Gelžinis, vienas labiausiai patyrusių komandų vadovų Lietuvoje.

„Nors tai nėra profesionalūs lenktynininkai, jie važiuoja pakankamai greitai, tolygiai ir, svarbiausia, jų neslegia jokia atsakomybė nei prieš savus žiūrovus, nei prieš rėmėjus“, - sakė jis.

Tokiu pat „Porsche 911 GT3 Cup“ važiavęs Benediktas Vanagas prieš varžybas sutiko, kad konkurentai verti dėmesio, tačiau tikėjosi juos įveikti.

„Mūsų komandoje visi trys esame pakankami greiti, gerokai trumpiau užtrunka mūsų pasikeitimas prie vairo: mes tam sugaištame apie 40 sekundžių, jie – pusantros minutės. Tuo tarpu benzino abu automobiliai naudoja maždaug tiek pat“, - kalbėjo lenktynininkas.

Pietų Afrikos atstovų skaičiavimu, toks lenktyninis „Porsche“ vienam Palangos 3 kilometrų trasos ratui įveikti naudoja 1,3 litro benzino. Tai yra per 40 litrų šimtui kilometrų kelio.

Beje, būtent Nerijus Dagilis, dalyvaujantis „Porsche“ taurės varžybose Vokietijoje ir jose sutikęs Pietų Afrikos atstovus, pakvietė juos dalyvauti lenktynėse Lietuvoje.

Brandaus amžiaus vyrai, pirmą kartą atvykę į Lietuvą, pateikė vieną didžiausių staigmenų.

Nors Pietų Afrikos sportininkai atstovo lietuviškai „Oktanas Racing“ komandai ir tarp visų šalių dalyvių neplevėsavo šios šalies vėliava, nuo šiol“Omnitel 1000 km“ varžybų nugalėtojų lentelėje puikuosis užrašas apie nugalėtojus iš egzotiškos šalies.

„Labai patiko nuostabi varžybų atmosfera ir, žinoma, pergalė pirmą kartą atvykus. Nustebino, kiek daug žmonių jomis domisi.“, - jau po finišo gera nuotaika tryško A. Cubertas.

Jis pripažino, kad Palanga jam paliko puikų įspūdį, nors dėl smukusio Pietų Afrikos piniginio vieneto rando kurso ir nebuvo pigu čia dalyvauti.

Rezultatai (komanda, bolidas)

1. „Oktanas Racing“, „Porsche 911 GT3 Cup“

2. „Respublika by JR Motorsport“, „BMW Silhouette“

3. „Rimo“, „BMW 330D“

4. „Artas Racing“, „Lexus IS F“

5. „Elektrobig-Zaibelis“, „Honda Integra Type-R“

6. „Scaent Baltic Racing Team 2“, „BMW M3“

7. „Erki Sport Racing“, „Honda Civic Type R“

8. „TVA Motorsport“, „BMW E92“

9. „Bar Bar'a Saitas Racing Team“, „Mugen Honda Ligier JS49“

10. „Rotoma Racing“, „BMW M3“

11. „Kalkis Motorsport“, „VW Golf 3“

12. „Autoverslas“, „Audi A4“

13. „Viptuning“, „BMW E90“

14. „Techninis Projektas Racing“, „VW Polo“

15. „TVA Racing“, „BMW M3“

16. „Autoprizme Racing“, „Alfa Romeo Mito“

17. „Turbo Ziedas-Raimota“, „BMW 325i“

18. „Alfa Romeo Klubas“, „Alfa Romeo GT“

19. „Scaent Baltic Racing Team“, „BMW M3“

20. „Lietuvos BMW klubas“, „BMW 325“

21. „HGK Motorsport“, „BMW M3“

22 „Volunta Sport“, „BMW M3“

23. „AutoABC-SGR“, „VAZ 2104“

24. „Skuba Racing Team“, „Renault Clio Cup X85“

25. „Torlina – Martin Sport“, „Honda Civic Type R“

26. „Sparti Reklama“, „BMW 120d“

27. „ASK Automanai“, „BMW E90“

28. „WinArt Autoservisas“, „BMW -WinArt Sixter“

29. „BOD-Bauer Team“, „AQUILA CR1 LS7“

30. „Varovas“, „Skoda Fabia“

31. „Ataka Racing“, „Subaru Impreza“

32. „DFDSHR.COM“, „Ford Escort MK2“

33. „Technorama-GMS Racing X1“, „Lotus 116“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.