Juos renkasi net 40 procentų amerikiečių pirkėjų, todėl „Ford” nuo kitų metų, kai rinkoje pasirodys naujasis „Mondeo”, pripučiamus saugos diržus siūlys užsisakyti ir europiečiams.
Išsipūtę saugos diržai labiau priglunda prie krūtinės ir geriau amortizuoja smūgį. Jie ypač turėtų pagelbėti stambesnio sudėjimo žmonėms.
Nuo „Mondeo” neatsilieka ir „Mercedes-Benz”. Vokiečiai planuoja pripučiamus saugos diržus kitais metais įdiegti į S klasės „Mercedes”.
„Diržo-pagalvės” veikimo principas toks kaip ir „Ford” sistemos. Tuo metu, kai pradeda funkcionuoti paprastos saugos pagalvės, dujos patenka ir į tuščiavidurius saugos diržus, skirtus ant galinės sėdynės sėdintiems keleiviams. Jų sąlyčio plotas su krūtinės ląsta padidėja, tad pavojus gauti traumą sumažėja keliskart.
Tikimasi, kad naujieji saugos diržai bus ypač aktualūs besivystančių šalių rinkose, mat ten net trečdalyje kelionių naudojamasi galinėmis sėdynėmis (gerokai dažniau nei Europoje). Keleiviams tik reikės įprasti juos prisisegti.