Saugos diržai – dar tobulesni

Kol kas pripučiami galinių sėdynių saugos diržai – vienas siūlomų „Ford Explorer” papildomos įrangos variantų.

Mašinų gamintojai nuolat rūpinasi kuo pažangesnėmis saugos priemonėmis.<br>AP nuotr.
Mašinų gamintojai nuolat rūpinasi kuo pažangesnėmis saugos priemonėmis.<br>AP nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2012-08-15 08:00, atnaujinta 2018-03-17 09:00

Juos renkasi net 40 procentų amerikiečių pirkėjų, todėl „Ford” nuo kitų metų, kai rinkoje pasirodys naujasis „Mondeo”, pripučiamus saugos diržus siūlys užsisakyti ir europiečiams.

Išsipūtę saugos diržai labiau priglunda prie krūtinės ir geriau amortizuoja smūgį. Jie ypač turėtų pagelbėti stambesnio sudėjimo žmonėms.

Nuo „Mondeo” neatsilieka ir „Mercedes-Benz”. Vokiečiai planuoja pripučiamus saugos diržus kitais metais įdiegti į S klasės „Mercedes”.

„Diržo-pagalvės” veikimo principas toks kaip ir „Ford” sistemos. Tuo metu, kai pradeda funkcionuoti paprastos saugos pagalvės, dujos patenka ir į tuščiavidurius saugos diržus, skirtus ant galinės sėdynės sėdintiems keleiviams. Jų sąlyčio plotas su krūtinės ląsta padidėja, tad pavojus gauti traumą sumažėja keliskart.

Tikimasi, kad naujieji saugos diržai bus ypač aktualūs besivystančių šalių rinkose, mat ten net trečdalyje kelionių naudojamasi galinėmis sėdynėmis (gerokai dažniau nei Europoje). Keleiviams tik reikės įprasti juos prisisegti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.