„Volkswagen Beetle Cabrio“ debiutavo Los Andžele

„Volkswagen“ maloniai nustebino milijonus legendinio „vabalo“ stilistiką pamėgusių vairuotojų : Los Andželo automobilių parodoje debiutuoja naujos kartos „Volkswagen Beetle“ su kabrioleto kėbulu.

Trečiosios kartos kabrioleto dizainas – naujoviškas ir kartu gerai atpažįstamas.<br>Gamintojas
Trečiosios kartos kabrioleto dizainas – naujoviškas ir kartu gerai atpažįstamas.<br>Gamintojas
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2012-10-04 16:05, atnaujinta 2018-03-16 08:48

Tai jau trečioji šio šlovinga istorija besididžiuojančio kabrioleto modifikacijos laida. Pirmą kartą nedengtas „vabalas“ į gatves išriedėjo 1949 metais. Nuo 1949-ųjų iki 1980 m. pagaminta 330000 pirmosios kartos kabrioleto egzempliorių. Vėliau kabrioleto kėbulą turėjo ir 2002 metais pasirodęs atnaujintas „vabalas“ - „New Beetle Cabrio“.

Trečiosios kartos kabrioleto dizainas – naujoviškas ir kartu gerai atpažįstamas.

Legendinio „vabalo” koncepcija vykusiai atnaujinta jau pasiteisinusiais antrosios kartos dizaino sprendimais ir ištobulinta suteikiant dabartiniam laikmečiui būdingo veržlumo.

Stogo linija tapo žemesnė ir tiesesnė, priekinis stiklas – statesnis. Priekinėje automobilio dalyje vyrauja dabartinei „Volkswagen“ lengvųjų automobilių kartai būdingi elementai: po bamperiu įrengta oro įleidimo kiaurymė, plokščias variklio gaubto kontūras, šiek tiek susiaurinti priekinių žibintų blokai.

Galinių žibintų blokai – vis dar apvalūs, kaip ir dera „vabalui”, tačiau puikiai atspindintys tiek laikmetį, tiek vyraujančius Volkswagen dizaino standartus.

Kabrioleto stogas nostalgiškai medžiaginis, tačiau jo konstrukcijoje tuo pat metu pritaikyti visi šiuolaikiniai sulankstomų stogų konstravimo principai. Plokštesnio kontūro dėka stogo konstrukcijos visiškai neriboja matymo atgal, t.y., įveiktas ištisus dešimtmečius kabrioletų konstruktorius varginęs apribojimas.

Visų komplektacijų automobiliuose stogas uždengiamas ir atidengiamas pilnai automatiškai, o šį procesą galima atlikti ir automobiliui važiuojant (ne didesniu, kaip 50 km/val. greičiu).

Prietaisų skydelis - labai kompaktiškas, nostalgiško stiliaus. Visos rodmenų skalės sugrupuotos ant didelio apvalaus ciferblato, kuris yra centrinis prietaisų skydo elementas. Priešais priekyje sėdintį keleivį yra klasikinės formos dangčiu uždengta pirštinių dėžutė.Tai dar vienas žvilgsnį traukiantis klasikinio dizaino elementas.

Salonas keturvietis, galinės sėdynės simetriškai sulankstomos. Nulenkus dalį arba visą atlošą, atsiranda galimybė transportuoti ilgesnius krovinius. Bagažinės talpa – 225 litrai, o stogo mechanizmas beveik neriboja bagažo skyriaus talpos.

Naujasis VW Beetle Cabrio atitinka šiuolaikiniams kabrioletams keliamus griežtus saugumo reikalavimus. Priekinės galvos ir juosmens saugos oro pagalvės – standarttinės komplektacijos dalis. Saugumą automobilio apsivertimo atveju užtikrina ypač standūs priekiniai statramsčiai ir du už galinių keleivių sėdynės iššokantys saugos lankai. Jų atlenkimo mechanizmas sujungtas su oro pagalvių sistema, todėl virtimo atveju suveikia kartu.

Variklių asortimente – net 7 jėgos agregatai.

Pardavimų pradžia Europoje – 2013–ųjų pavasarį, tačiau Vokietijoje išankstinius užsakymus šiam automobiliui jau bus galima teikti nuo lapkričio mėnesio.

Kaina - nuo 21,350 eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.