Tarp jų yra ir tokių, kurių tikrai nepamatys besidomintys Lietuvos žurnalistų autoklubo šalyje rengiamu analogišku konkursu. Pavyzdžiui, elektra varomo „Tata Vista“, „Porsche Boxster“ ir dar kelių, kurių iki metų pabaigos šalies automobilių pardavėjai nespės atsivežti.
„Tačiau tai ne vienintelis skirtumas tarp senesnes tradicijas turinčio Europos ir mūsų jau šešioliktą kartą rengiamo „Metų automobilio 2013“ konkursų, - sako Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius. – Europinio konkurso rezultatai bus paskelbti gerokai vėliau, nei lietuviško – tik kovo pradžioje vyksiančiame tarptautiniame Ženevos automobilių salone, o mes naująjį metų karalių nominuosime jau gruodžio 9-ąją. Taigi, drąsiai galime teigti, jog europiečiai anksčiau startuoja, o lietuviai greičiau finišuoja“.
Iki lietuviškojo konkurso pradžios likus lygiai mėnesiui vyksta jame dalyvausiančių automobilių registracija. Todėl šiandien dar anksti kalbėti apie dalyvių skaičių. Juolab, apie pagrindinius pretendentus, kuriuos išsamiau paanalizuoti bus galima tik spalio 20 dieną, kai organizatoriai paskelbs visų pretendentų sarašą.
Nors tikslūs skaičiai dar nežinomi, tačiau paskutinių kelių metų patirtis rodo, kad jame varžosi maždaug per 30 naujausių automobilių, dalis kurių į lietuviškojo konkurso vertinimo poligonus pristatomi vos nuriedėję nuo gamyklų surinkimo konvejerių.
Dalyvių skaičiumi kol kas nepranoktas 2008-ųjų rudenį surengtas konkursas, kuriame dėl „Metų automobilio 2009“ karūnos varžėsi 34 pretendentai. Pernai – 32.
Lietuvos „Metų automobilis 2013“ svarbesni etapai: konkurso pradžia – lapkričio 5 d., automobilių bandymai – lapkričio 21-25 d., finalinio septynetuko paskelbimas – gruodžio 3 d., finalas – gruodžio 9 d.