Priešrūkiniai žibintai kitų vairuotojų akims - lyg peilis

Rūkas - dažnas vairuotojų palydovas rudenį ir žiemą - yra nenuspėjamas reiškinys. Kaip staiga jis prasideda, taip staiga gali baigtis. Rūkui netikėtai išsisklaidžius ir važiujant giedru oru jie kitų vairuotojų akis rėžia lyg peiliais.

Priešrūkiniai žibintai turi būti įjungiami tuomet, kai matomumas nesiekia 50 metrų, ir išjungiami jam pagerėjus.<br>V. Ščiavinskas
Priešrūkiniai žibintai turi būti įjungiami tuomet, kai matomumas nesiekia 50 metrų, ir išjungiami jam pagerėjus.<br>V. Ščiavinskas
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2012-12-03 17:54, atnaujinta 2018-03-14 22:02

Priešrūkiniai žibintai turi būti įjungiami tuomet, kai matomumas nesiekia 50 metrų, ir išjungiami jam pagerėjus.

Be to, vairuotojai turėtų įsidėmėti, jog ilgųjų šviesų naudojimas rūko metu yra griežtai draudžiamas, nes rūkas išsklaido tokių žibintų šviesą ir dėl to matomumas tampa dar prastesnis.

Tyrimas parodė, kad vairuotojai įpranta vairuoti rūke ir nejučiomis padidina greitį.

Matomų atskaitos taškų trūkumas ir nematoma kelio aplinka sudaro įspūdį, kad vairuojama mažesniu greičiu nei iš tikrųjų.

Rūkas padidina oro drėgnumą, dėl kurio ant kelio dangos susidaro vandens sluoksnis.

Drėgnas kelio paviršius yra pavojingas, nes gali sukelti automobilio slydimą. Verta įsiminti, kad tokiomis sąlygomis sustojimas šalikelėje sudaro papildomą pavojų. Automobilis su įjungtais avariniais žibintais turėtų būti statomas toliau nuo važiuojamosios kelio dalies.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.