Priešrūkiniai žibintai turi būti įjungiami tuomet, kai matomumas nesiekia 50 metrų, ir išjungiami jam pagerėjus.
Be to, vairuotojai turėtų įsidėmėti, jog ilgųjų šviesų naudojimas rūko metu yra griežtai draudžiamas, nes rūkas išsklaido tokių žibintų šviesą ir dėl to matomumas tampa dar prastesnis.
Tyrimas parodė, kad vairuotojai įpranta vairuoti rūke ir nejučiomis padidina greitį.
Matomų atskaitos taškų trūkumas ir nematoma kelio aplinka sudaro įspūdį, kad vairuojama mažesniu greičiu nei iš tikrųjų.
Rūkas padidina oro drėgnumą, dėl kurio ant kelio dangos susidaro vandens sluoksnis.
Drėgnas kelio paviršius yra pavojingas, nes gali sukelti automobilio slydimą. Verta įsiminti, kad tokiomis sąlygomis sustojimas šalikelėje sudaro papildomą pavojų. Automobilis su įjungtais avariniais žibintais turėtų būti statomas toliau nuo važiuojamosios kelio dalies.