Rezultatai tarp skirtingų šalių skyrėsi. Didžiojoje Britanijoje parduota 11,3 proc. daugiau, Vokietijoje 3,5 proc. mažiau, o Ispanijoje pardavimai smuko net 20,3 proc.
Nuo metų pradžios naujų automobilių pardavimai Europoje buvo 7,6 proc. žemiau lygio, užfiksuoto per pirmus 11 praėjusių metų mėnesių. Šiemet parduota 11,26 mln. automobilių.
ACEA duomenimis, prabangūs Vokietijos ženklai išliko gana paklausūs. BMW pardavimai padidėjo 3,8 proc., o „Mercedes-Benz“ parduota 1,2 proc. daugiau.
Prancūzijos grupės „Renault“ pardavimai Europoje lapkritį smuko 27,7 proc., o „PSA Peugeot Citroen“ - 15,6 proc.
Vokietijos automobilių gamybos milžinės „Volkswagen AG“ grupės pardavimai per pirmus 11 šių metų mėnesių jau viršijo rekordinius visų 2011 metų rezultatus, nes pardavimai už Vakarų Europos ribų padėjo atsverti nuosmukį skolų kamuojamame regione, pranešė AP.
Didžiausias Europos automobilių gamintoja sausio-lapkričio mėnesiais pardavė 8,29 mln. automobilių - 10,4 proc. daugiau nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.
Pardavimai jau viršijo 8,16 mln. automobilių, parduotų per visus rekordinius 2011 metus.
Lapkričio pardavimai sudarė 794,5 tūkst. ir buvo 11,7 proc. didesni nei tą patį praėjusių metų mėnesį.
Sausio-lapkričio pardavimai Vakarų Europoje, neskaitant Vokietijos, smuko 6 proc., iki 1,71 mln. automobilių, tačiau Vokietijoje parduota 3,4 proc. daugiau - 1,1 mln. automobilių. Pardavimai Šiaurės Amerikoje šoktelėjo 26,1 proc., iki 757,3 tūkst., o Azijos ir Ramiojo vandenyno regione - 19,5 proc., iki 2,86 mln.
„Volkswagen“ grupei taip pat priklauso „Škoda“ ir „Seat“ ženklai.