Visureigių karalius, naujasis „Range Rover“ debiutavo ir Lietuvoje

Geriausiu pasaulyje visureigiu vadinamas „Range Rover“ vakar oficialiai debiutavo bendrovės „Inchcape Motors“ salone Vilniuje. Seniausias pasaulyje automobilių žurnalas „Autocar“ naujausiame numeryje jį pavadino „pajėgiausiu automobiliu pasaulyje“ ir vienu geriausių pastarojo dešimtmečio automobilių apskritai. Be jokio kuklumo jis vadinamas kelio ir bekelės karaliumi.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2013-02-22 10:34, atnaujinta 2018-03-11 08:09

„Inchcape“ salone ketvirtadienio vakarą pristatymas vyko mįslingomis aplinkybėmis, su filmuotais intarpais ir Sherlocko Holmso bei daktaro Watsono personažais. Susirinkusiems teko pamankštinti smegenis, kol pagrindinis įtariamasis buvo identifikuotas ir atskleistas.

Jis – galingiausias ir prabangiausias iš visų „Land Rover“ šeimos narių. Lengvesnis, greitesnis, inovatyvesnis ir toks pat efektyvus tiek kelyje, tiek bekelėje. Jis – ketvirtosios kartos „Range Rover“ ir jo kaltė buvo įrodyta. Jis – prastų visureigių žudikas.

„Iš išorės visureigis atrodo tarsi tvirtovė, viduje – nelyginant jachta, tačiau, nepaisant tokių klasikinių asociacijų, tai yra ultramodernių technologijų kupinas išmanus prietaisas. Jis puikiai atspindi tai, kuo pastaraisiais metais išsiskiria Didžioji Britanija – kūrybiškumo, tradicijų ir naujausių technologijų sinteze. Šiuo požiūriu „Range Rover“ primena Londono Olimpiados atidarymo ir uždarymo ceremonijas“, - pažymėjo „Inchcape Motors“ generalinis direktorius Igoris Baikovskis.

„Range Rover“ yra pirmasis pasaulyje visureigis, kurio konstrukcijos pagrindas – monokoko tipo aliuminio karkasas. Jis yra 39 proc. lengvesnis nei pirmtako plieno karkasas, todėl naujasis visureigis net iki 420 kilogramų lengvesnis.

Unikalios aliuminio technologijos pasirinkimas leido reikšmingai patobulinti automobilio dinamiką ir manevringumą, kartu sumažinant degalų sąnaudas ir CO2 išmetimo į atmosferą rodiklius.

Tvirtą ir standų kėbulą papildo naujai sukurta aliuminio priekinės ir galinės ašies architektūra bei iš esmės atnaujinta pneumatinė pakaba. Toks sprendimas leido pagerinti solidaus automobilio manevringumą neaukojant komforto.

Naujojo „Range Rover“ formos linijos – švarios ir elegantiškos – gimė visiškai naujai interpretuojant klasikinius „Range Rover“ išvaizdos bruožus.

Nors „Range Rover“ atpažįstamas iš karto, naujasis modelis – reikšmingas žingsnis į priekį tęsiant šio modelio ikona tapusio dizaino evoliuciją.

Potencialiems pirkėjams Lietuvoje pasiūlyta visa „Range Rover“ variklių gama – dyzeliniai 6 cilindrų, 3 litrų darbo tūrio ir 4,4 litro „aštuoniukė“ SDV8 bei 5 litrų darbinio tūrio V8 su turbokompresoriumi.

Mažesnysis dyzelinis variklis generuoja 260 AG, didesnysis – 340 AG, o benzininis variklis – net 510 AG. Beje, pastarojo variklio varomas masyvus visureigis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,4 sekundės.

Naujasis „Range Rover” buvo sukurtas panaudojant šiuolaikinius automobilių pramonės technologijų išradimus, pradedant nuo salono, kuriame puikiai skamba išskirtinė „Meridian“ garso sistema ir stebina dvisluoksnis ekranas, kuris vairuotojui ir keleiviui leidžia matyti skirtingus vaizdus.

Galima bus užsakyti dviejų tipų įrangos paketus – „Vogue“ ir prabangesnį „Autobiography“.

„Inchcape Motors“ jau priima užsakymus visoms „Range Rover“ modifikacijoms. Pigiausia – „Range Rover 3,0 TDV6 HSE“ kainuos nuo 323 tūkst. litų.

Gamos viršūnėje esančio „Range Rover V8 5,0 Supercharged Autobiography“ kaina prasideda nuo 455 tūkst. litų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.