Į skaitytojų laiškus atsako bendrovės „Seesam“ specialistai (4 dalis)

Interneto portalo lrytas.lt skaitytojai turi galimybę užduoti klausimą draudimo bendrovės „Seesam“ specialistams. Skelbiame draudimo specialistų atsakymus į klausimus. Skaitytojai, neradę atsakymo į savo klausimą, jo sulauks elektroniniu paštu.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 19, 2013, 12:01 PM, atnaujinta Mar 9, 2018, 5:37 PM

Lukas Visockas: Jeigu kasko draudimo galiojimo metu mano apdraustasis automobilis neatitinka valstybinės techninės apžiūros reikalavimų, ar jūs finansuojate automobilio gedimų tvarkymą?

- Tikrai ne. Draudimas skirtas apsaugoti klientus nuo didesnių finansinių išlaidų nutikus nelaimei, t. y. staigiam ir netikėtam įvykiui, dėl kurio buvo ženkliai apgadintas apdraustas automobilis. O technine automobilio priežiūra privalo rūpintis jo savininkas ar naudotojas.

Šarūnas : Ar apsaugos darbuotojo asmeninis automobilis jūsų įmonėje yra priskaitomas prie didesnės rizikos grupės draudžiant jį kasko draudimu?

- Ne, jūsų pareigos neturi jokios reikšmės, nebent naudojate automobilį specialiai paskirčiai. Jei šiuo atveju automobilis nėra skirtas saugos paslaugų teikimui/reagavimui į iškvietimus ir pan., kitaip tariant, automobilio paskirtis yra tik asmeninė, tuomet kaina dėl jūsų užimamų pareigų darbovietėje nesikeis.

Nerija: Kokia minimali franšizė draudžiant mašiną kasko draudimu?

- Priklauso nuo automobilio modelio, bet dažniausiai franšizė yra 300 Lt arba 400 Lt.

Mindaugas: Ar suteikiate pakaitinę mašiną įvykus eismo įvykiui? Ar techninė pagalba kelyje galioja visą parą?

- Netekus galimybės naudotis savo automobiliu dėl draudžiamojo įvykio, skiriame tam tikrą pinigų sumą padengti kliento viešojo transporto ar pakaitinio automobilio išlaidas. Techninė pagalba galioja visą parą.

Buvęs klientas: Nusivyliau, pinigus lupa gerus, o atlyginti už eismo įvykį vengia, visokiais būdais prievartauja vairuotoją įrodymų, kviečia į vietą ir panašiai. Manau, nėra tvirto apibrėžto mechanizmo, kad vairuotojams būtų lengviau - kaip Vakarų Europos valstybėse.

- Kiekvienas draudikas draudimo produktą parduoda ir žalas administruoja vadovaudamasis patvirtintomis draudimo taisyklėmis. Jei kliento pateikta informacija apie įvykį nėra pilna ar kelia papildomų klausimų, tuomet žalų administratoriai turi teisę prašyti patikslinti informaciją, atvykti į žalų sureguliavimo skyrių. Visuomet rekomenduojame klientams skirti pakankamai laiko susipažinti su draudimo taisyklėmis ir tokiu būdu išvengti nesusipratimų galimos žalos atveju.

Rolandas: Norėjau paklausti, ar teikiate techninę pagalbą kelyje, jeigu neturiu kasko draudimo? Jeigu taip, tai kiek kainuotų mėnesiui ar metams tik techninė pagalba kelyje Lietuvoje ? Ačiū.

- Deja, bet techninės pagalbos draudimas galimas tik kartu su kasko draudimu.

Romualdas: Kokias lengvatas taikote nedidelę pensiją gaunantiems pensininkams draudžiant mašiną kasko draudimu?

- Deja, bet dėl pensinio amžiaus draudimo rizika nesumažėja, todėl įprastai nuolaidų netaikome.

Mindaugas: Apdraudžiau mašiną privalomuoju draudimu jūsų bendrovėje. Varnele pažymėjau, kad žalią lapą noriu gauti paštu. Per kiek laiko jį gausiu?

- Žalią kortelę išsiunčiame kitą darbo dieną po poliso įsigijimo. Siunčiama registruotu laišku, paprastai jis keliauja 1 - 2 darbo dienas, tačiau tikslus pristatymo laikas priklauso nuo pašto paslaugų tiekėjo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.