Naujasis „Range Rover Sport“ - pats greičiausias modelis kompanijos istorijoje

Vakar Niujorke rinktinei publikai buvo parodytas naujausias „Land Rover“ kūrinys – „Range Rover Sport“. Šis modelis labiau pritaikytas asfaltui nei bekelei, todėl nenuostabu, kad jis tapo pačiu greičiausiu ir dinamiškiausiu automobiliu ilgoje „Land Rover“ bendrovės istorijoje. Su benzininiu 8 cilindrų, 510 AG pajėgumo turbininiu varikliu iki 100 km/val. greičio jis įsibėgėja vos per 5 sekundes.

„Range Rover Sport“ (RRS) yra kur kas judresnis ir greičiau reaguojantis į vairuotojo komandas nei jo pirmtakas.<br>Gamintojas
„Range Rover Sport“ (RRS) yra kur kas judresnis ir greičiau reaguojantis į vairuotojo komandas nei jo pirmtakas.<br>Gamintojas
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 28, 2013, 7:00 AM, atnaujinta Mar 9, 2018, 5:14 AM

Dar galima rinktis kiek silpnesnį modelį su 6 cilindrų, 340 AG varikliu. Abu varikliai komplektuojami su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.

Naujas aliuminio rėmas leido iki 362 kilogramų sumažinti visureigio svorį ir tai atsispindi visureigio važiavimo galimybėse.

Range Rover Sport“ (RRS) yra kur kas judresnis ir greičiau reaguojantis į vairuotojo komandas nei jo pirmtakas.

„Naujasis „Range Rover Sport“ buvo kuriamas be jokių kompromisų. Tai vienas labiausiai keliui susitelkusių mūsų automobilių, tačiau ir bekelėje jis išlieka tikras „Land Rover“ kūrinys. Tai automobilis, sukurtas vairuoti. Mums pavyko pasiekti, kad jo važiavimas, valdymas ir judrumas pakiltų į naują lygį, suteikiant nepakartojamus sportiško važiavimo potyrius ir tuo pat metu išsaugant komfortą, pajėgumą ir praktiškumą“, - sakė „Land Rover“ prekės ženklo direktorius Johnas Edwardsas.

„Land Rover“ inžinieriai didžiuojasi visiškai nauja nepriklausoma pakaba, kurios pagrindiniai elementai pagaminti iš aliuminio ir kuri prisitaiko prie labai įvairių važiavimo sąlygų.

Važiavimo kokybę gerina ir posūkiuose kėbulo svyravimus neutralizuojanti pneumatinė sistema, ir elektroninės stabilumo palaikymo sistemos, ir visiškai naujas vairo mechanizmas.

Nepaisant šio modelio visureigio gebėjimų ant asfalto, jame montuojama visavertė patentuota „Land Rover“ bekelės sistema „Terrain Response 2“, padedanti valdyti automobilį priklausomai nuo kelio ar bekelės dangos.

Be to, klientams siūlomos dvi skirtingos visų varančiųjų ratų sistemos.

Dviejų greičių perdavimo sistema su daugiadiske sankaba centriniame diferenciale trauką tarp ašių įprastu režimu paskirsto santykiu 50:50, tačiau keičiantis važiavimo sąlygoms sistema gali trauką perkelti vien tik priekinei arba galinei ašiai. Itin sunkiomis sąlygomis sistema leidžia automobiliui važiuoti labai lėtai, blokuojant diferencialą.

Įprasta sistema su Torseno diferencialu trauką tarp ašių paskirsto santykiu 42:58 ir įprastomis sąlygomis automobilio valdymas artimesnis galine ašimi varomam. Priklausomai nuo sąlygų elektroninė valdymo sistema priekinei ašiai gali perkelti iki 62 proc. traukos, o galinei – iki 78 proc.

Vienintelis įgaliotasis koncerno „Land Rover“ atstovas Lietuvoje „Inchcape Motors“ tikslios informacijos apie naujojo „Range Rover Sport“ debiutą kol kas neatskleidžia.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.