Šimtus „arklių“ valdantys lenktynininkai už trasos ribų rieda taupiais automobiliais

Daugeliui atrodo, kad lenktynininkai, trasoje valdantys daugiau nei 500 AG pajėgumo automobilius, kasdieniame gyvenime irgi turėtų važinėti panašiais. Tačiau realybė kitoka - jie dažniausiai renkasi ekonomiškus dyzelinius, talpius šeimyninius ar net hibridinius automobilius.

Lenktynininkų sportiniai ir kasdieniai automobiliai skiriasi lyg diena ir naktis.<br>"Fast Lap"
Lenktynininkų sportiniai ir kasdieniai automobiliai skiriasi lyg diena ir naktis.<br>"Fast Lap"
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

May 3, 2013, 12:26 PM, atnaujinta Mar 7, 2018, 8:28 AM

2012-ųjų „Autoplius Fast Lap” sezono nugalėtojas Jonas Poškus kiekvieną dieną važinėja nuosavu 3 serijos BMW universalu su 3 litrų turbodyzeliniu varikliu ir visų keturių varomų ratų sistema.

„Universalas – praktiškas automobilis. Didelių automobilių nemėgstu, o kompaktiškai mašinai 250 AG ir 500 Nm sukimo momentą pasiekiantis variklis labai tinka. Ir kuro sąnaudos – daugiau nei simbolinės tokios galios automobiliui”, - pasakoja 656 AG galios „Mitsubishi Lancer Evo VIII” trasoje vairuojantis odontologas Jonas Poškus.

Kalbėdamas apie svajonių automobilius, Jonas išlieka paprastas – vieno automobilio jis nesapnuoja, sapnuoja 57 skirtingus. Pasak jo, nėra vieno automobilio, kuris viską darytų labai gerai. Yra dešimtys skirtingų, kurie vienur ar kitur yra nepakeičiami.

Tuo tarpu lenktynių trasoje beveik nepavejamas latvis Mareksas Matvejevs'as dienas leidžia prie, turbūt, pačio nuobodžiausio Baltijos šalyse automobilio vairo.

Bet, įvertinus visus faktus ir atmetus estetinį vaizdą, jo pasirinkimas neatrodo labai keistas –„Škoda Felicia Pickup” yra pigus automobilis visomis prasmėmis: pigus nusipirkti, pigus išlaikyti.

„Jei aš važinėju „kabluku”, nereiškia, kad nesvajoju apie kitus automobilius. Tarkime, amerikietiško kraujo senovinį automobilį su ypač galingu varikliu. Kitame Atlanto krante juos „hotrod'ais” vadina”, – pasakoja trasoje labai greitą „Lotus Exige” vairuojantis kaimynas latvis. TDI ar BMW

Trys magiškos TDI raidės suviliojo „Autoplius Fast Lap” lenktynių dalyvį Vytą Bilinską, kuris vairuoja septynvietį „Volkswagen Touran”. Pasak jo, tai puikus, talpus šeimyninis automobilis. Bet lenktynių trasoje išmetamamoms CO2 tonoms kompensuoti jis įsigijo ir kitą automobilį.

„Tai automobilis, kuriuo važiuojant nurimsti, vairuoji ženkliai ramiau ir, tikiuosi, ekologiškiau. Tai – hibridinis „Toyota Prius”, – pasakoja apie „Lexus LFA” svajojantis lenktynininkas.

Jis tiki, kad jo „Lexus” svajonė neišsipildys. Juk tokių automobilių pagaminta vos trys šimtai ir jie kainuoja, pasak Vyto, „kažkiek milijonų”. Todėl su 650 AG galios „Mitsubishi Lancer Evolution” lenktyniaujantis pilotas turi pasiruošęs kitą svajonių automobilį. Tai – „godzilla” vardo „Nissan GT-R”. Pigesnis pasirinkimas.

Konkretus žmogus Tadas Lučkaitis vos ne vienu sakiniu gali nupasakoti savo automobilinę dabartį ir svajones.

Lenktynėse „Nissan 240SX”, pravarde „pinkė”, vairuojantis vyrukas sako: „Toyota Corolla Verso“ vairuoju, nes joje telpa šuns narvas, o svajoju apie „Volkswagen Multivan”. Viskas. Kodėl vienatūris? Turbūt todėl, kad jame tilptų daugiau narvų jo augintiniams.

Ralionalių kėslų vedamas, prie hečbeko vairo sėdo ir kitas „Autoplius Fast Lap” lenktynių dalyvis Gytis Vaitulionis. Lenktynių trasai jis pasirinko – o gal automobilis pasirinko jį – „Subaru Impreza STi” automobilį, o šią ilgą žiemą praleido prie keturiais ratais varomo „Seat Leon” vairo. Be abejo, dyzelinio.

.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.