Esą rekordiškai mažą sunaudojamų degalų kiekį pavyko pasiekti dėl efektyvių dyzelinių variklių, optimizuotos jėgos pavarų, pagalbinių komponentų ir „Blue EFFICIENCY PLUS“ efektyvumo paketo kombinacijos.
Naujasis „Sprinter“ yra labai ekonomiškas ne tik dėl jame esančio degalų panaudojimo efektyvumo, tačiau ir dėl to, kad jis turi pagalbinę techninės apžiūros skaičiavimo sistemą. Jos dėka furgono techninės priežiūros intervalai buvo prailginti iki 60 tūkstančių kilometrų.
Tai pirmasis pasaulyje furgonas, atitinkantis „Euro VI“ išmetamųjų teršalų standartus.
Vairuotojo pagalbinių sistemų pradininku laikomą „Sprinter“ papildė 5 naujos pagalbinės sistemos. Tai apsauga nuo šoninio vėjo, prevencinė susidūrimo sistema, nematomos zonos pagalbininkas, ilgųjų šviesų sistema ir kelio juostos išlaikymo sistema.
Be to, „Mercedes-Benz“ dar labiau palengvino „Sprinter“ naudojimą: važiuoklės pažeminimas sumažino furgono pasipriešinimą ir degalų sąnaudas bei palengvino krovinių pakrovimą.
Variklio galia yra perduodama arba per šešių pavarų mechaninę pavarų dėžę arba septynių pavarų automatinę pavarų dėžę.
Taip pat labai patobulinta ir „Sprinter“ išvaizda.
Važiujančių patogumui automobilio viduje pakeisti apmušalai ir sėdynės dangos bei įmontuotas storesnis vairas. Pavarų perjungimo svirties rankenėlė taip pat pakeista.
„Sprinter“ įrengta naujos kartos radijo sistema, kuri turi ne tik naujausias elektroninių pramogų savybes ir „Bluetooth“ telefonų įrangą, bet ir „Becker MAP PILOT“ navigacijos sistemą.