„Opel Astra GTC“ ratus suks naujas 170 AG turbo benzininis variklis

Dabar „Opel Astra GTC” bus galimas su visiškai nauju 1,6 litro „SIDI Turbo” varikliu. „Astra GTC SIDI“ maksimalus greitis yra 220 km/val, nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,6 sekundes. Su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže ir „Start/Stop“ įranga sunaudoja tik 6,1 litro degalų 100 kilometrų kelio.

„Opel Astra GTC“: tvirtas, akį traukiantis dizainas dera su dideliu efektyvumu bei pavyzdiniu taupumu.<br>Gamintojas
„Opel Astra GTC“: tvirtas, akį traukiantis dizainas dera su dideliu efektyvumu bei pavyzdiniu taupumu.<br>Gamintojas
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jun 5, 2013, 4:33 PM, atnaujinta Mar 5, 2018, 9:03 PM

„Iki 2016 m. mes pristatome tris naujas variklių šeimas – 13 naujų variklių bei nemažai naujų pavaros dėžių. Naujos kartos „1,6 SIDI Turbo“ variklis – tai mūsų agregatų pasiūlos startas. Žinoma, šis variklis bus siūlomas ir su mūsų kompaktišku, sportišku kupė“, – sako Mikas Ablesonas, „Opel“ valdybos narys atsakingas už inžineriją. „Šis itin efektyvus turbo benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, puikiai papildo „Opel GTC“ charakterį – tvirtas, akį traukiantis dizainas dera su dideliu efektyvumu bei pavyzdiniu taupumu.“

Opel Astra GTC 1,6 SIDI Turbo“ kaina su šešių laipsnių mechanine ar šešių laipsnių automatine transmisija prasideda nuo 72 429 litų (20 982 eurų, rekomenduojama mažmeninė kaina Baltijos šalyse).

Naujas 1,6 l turbo benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema atskleidžia geriausias „Astra GTC” savybes. Automobilis išsiskiria dideliu 260 Nm sukimo momentu, kuris pasiekiamas variklio apsukoms esant 1650 – 3200 aps./min., o 280 Nm pasiekiamas „overboost” funkcijos dėka. Variklio sukamasis momentas yra 22 proc. didesnis nei pirmtako.

Su tokiu sukimo momentu „Astra GTC“, 1,4 – 1,8 l variklių klasėje, išsiskiria iš konkurentų, kurių daugumos sukimo momentas yra nuo 240 iki 250 Nm. Variklis puikiai dirba ne tik esant mažam greičiui.

Su tokiais rodikliais, naujas variklis su degalų įpurškimo sistema, lenkia konkurentus, o lyginant su 1,6 l pirmtaku, degalų sąnaudos mažesnės 15 proc.

Per keletą mėnesių „Opel“ visiškai atnaujino populiariausius „Astra GTC“ variklius. Variklių gamą papildė 206 kW/280 AG galinga OPC versija, veiksminga dyzeline „2.0 BiTurbo CDTI“ versija su maksimaliu 400 Nm sukimo momentu ir dabar galingas, bet tyliai dirbantis „1,6 SIDI Turbo“ variantas.

Norint suteikti didesnį važiavimo komfortą ir geresnes eksploatacines savybes, pagrindiniai inžinierių tiksliai tobulinant šį variklį buvo sumažinti skleidžiamą triukšmą ir vibraciją. Buvo optimizuotas variklio oro tiekimo ir išmetamųjų dujų sistemų darbas, kumštelio dangtelis atskirtas nuo cilindro galvutės specialia tvirtinimo ir sandarinimo sistema. T

riukšmo ir vibracijos lygį inžinieriams pavyko sumažinti ir dėl tiesioginės degalų įpurškimo sistemos. Toks „garso inžinerijos” rezultatas yra – vairuotojas ir keleiviai gali mėgautis ausiai maloniu garsu varikliui dirbant tuščia pavara ar važiuojant dideliu greičiu.

Patobulintos pavarų dėžės taip pat turi įtakos mažesnėms degalų sąnaudoms, didesniam vairavimo komfortui ir veiksmingumui.

Naujos kartos pavarų dėžės montuojamos į „Astra GTC 1,6 SIDI Turbo” pasižymi lengvesniu pavarų perjungimu. Atnaujintos, mažos trinties šešių laipsnių automatinės pavarų dėžės turės „Active Select“ funkciją, kuri leis perjungti pavarų laipsnius ranka ir išnaudoti mašinos sportiškumą.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.