„Toyota“ prioritetai – nebe pardavimas, o kokybė

„Toyota Motor Corp“ atstovų

Japonijos automobilių gamintoja „Toyota“ atsisakė agresyvios pardavimo didinimo politikos ir koncentruojasi ties gaminių kokybe.<br>AP
Japonijos automobilių gamintoja „Toyota“ atsisakė agresyvios pardavimo didinimo politikos ir koncentruojasi ties gaminių kokybe.<br>AP
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Jun 12, 2013, 2:23 PM, atnaujinta Mar 5, 2018, 3:10 PM

„Toyota“, trečiai didžiausiai transporto priemonių pardavėjai JAV po „General Motors“ ir „Ford Motor Co“, ateityje turėtų tekti 14-17 proc. rinkos, trečiadienį kalbėjo vyresnysis vykdantysis direktorius Jimas Lentzas. Nuo 2013 m. pradžios „Toyota“ rinkos dalis siekė 14,2 proc.

Didžiausią JAV rinkos dalį automobilių gamintoja pasiekė 2009 metais, kai ši sudarė 17 procentų. Konkurentai iš JAV patyrė arba artėjo prie bankroto paskelbimo dėl pasaulinės finansų krizės.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.