Kaune poilsiautojai suka lankstus

Iš „Via Baltica“ magistralės į kempingo aikštelę prie Lampėdžio ežero atvykstantys vairuotojai piktinasi, kad jiems tenka apsukti geroką lankstą. Papildomų kilometrų sukaria ir tie, kurie iš šios vietos bando patekti į Raudondvario plentą.

Išvažiuojantys iš kempingo vairuotojai piktinasi, kad negali sukti į kairę.<br>M. Patašius
Išvažiuojantys iš kempingo vairuotojai piktinasi, kad negali sukti į kairę.<br>M. Patašius
Daugiau nuotraukų (1)

Iveta Skliutaitė

Jun 29, 2013, 2:02 PM, atnaujinta Mar 5, 2018, 2:17 AM

Prie Lampėdžio ežero pernai atidarytą Kauno regiono kempingą spėjo pamėgti užsieniečiai, o šalia jo esantis paplūdimys vis labiau traukia ir kauniečius.

Poilsiautojai į stovyklavietę dažniausiai atvyksta nuosavu transportu: miesto svečiai – kemperiais, vietiniai – automobiliais. Ir vieniems, ir kitiems kyla sunkumų įvažiuoti į kempingo aikštelę ir iš jos išvažiuoti.

Skundžiasi kiekvieną dieną

Nusiskundimų dėl transporto schemos šioje vietoje, ypač karštymečiu, iš vairuotojų sulaukiama kone kasdien.

Prašydami, kad ji būtų peržiūrėta ir pataisyta, stovyklavietės savininkai jau kreipėsi į Kauno miesto savivaldybę.

„Iš „Via Baltica“ magistralės į aplinkkelį nusileidę vairuotojai negali sukti tiesiai į kempingą, nes tai jiems draudžia dviguba ištisinė linija.

Dažnas kaunietis apsisuka pavažiavęs iki artimiausios sankryžos, o užsieniečiai paprastai nuvažiuoja iki troleibusų žiedo Raudondvario plente ir tik ten apsisukę atvažiuoja iki kempingo“, – tvirtino vienas kempingo bendraturčių Linas Žabaliūnas.

Negali sukti į kairę

Išvažiuoti iš kempingo dar sudėtingiau.

Šioje kelio atkarpoje dėl tos pačios dvigubos ištisinės linijos vairuotojai negali sukti į Raudondvario plentą, kuris yra vos už maždaug 300 metrų.

Kad iš kempingo patektų į šią gatvę, žmonėms papildomai tenka apsukti ne vieno kilometro lankstą.

Piko metu kelio atkarpoje ties kempingu eismas gana intensyvus.

Tačiau transporto srautai čia vargu ar didesni nei Jonavos gatvėje ar Savanorių prospekte, kuriame apsisukti galima net keliose vietose, o sukti į kairę – kone kiekvienoje sankryžoje.

Vakarais automobilių mažiau

Dėl to, kad reikia apsukti papildomą ratą, ypač nepatenkinti vairuotojai būna vakarais, kai kelyje automobilių smarkiai sumažėja.

„Manau, kad bent vakarais draudimų sukti į kempingo aikštelę neturėtų likti.

Didelių problemų eismo organizatoriai čia įžvelgti neturėtų dar ir todėl, kad aplinkkelio atkarpa priklauso ne magistraliniam „Via Baltica“ keliui, o Raudondvario plentui“, – sakė L. Žabaliūnas.

Svarstys galimybę keisti eismo schemą

Paulius Keras

Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas

„Lankstas iš „Via Baltica“ kelio į Raudondvario plentą įrengtas dar prieš atidarant Kauno regiono kempingą.

Todėl nieko nuostabaus, kad pradėjus veikti poilsiavietei kilo nenumatytų problemų.

Klausimą dėl galimybės keisti transporto schemos organizavimą šioje vietoje svarstys Saugaus eismo komisija.

Įvertinus matomumą ir saugumą, bus nuspręsta, ar intensyvaus judėjimo šešių eismo juostų kelyje iš kurios nors pusės bus leidžiama sukti į kairę. Neatmetama ir galimybė įrengti artimesnę apsisukimo vietą.“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.