Be to, nesutampa skelbiama parduoto automobilio kaina – aukcione už abu modelius pirkėjai buvo pasiūlę gerokai mažiau.
„Aukcionas baigėsi. Mes tik ieškome pirkėjų, galutinį sprendimą priima kreditoriai“, - aiškino „Troostwijk Auctions“ atstovė Lina Klimaitė. Ji patvirtino kol kas nesulaukusi jokios informacijos, apie tai, kad vienas „Spyker“ liko neparduotas ir jam galbūt reikėtų naujo aukciono.
Abiejų „Spyker“ aukcionas pasibaigė dar liepos 10 dieną.
Už 2008 metais pagamintą „Spyker CB Laviolette“ su 406 AG, 4,2 litro varikliu pirkėjas pasiūlė didesnę sumą. Jo pradinę kainą, 80 tūkst. eurų, pirkėjai didino keturis kartus iki 88 tūkst. eurų (apie 303,6 tūkst. litų).
2009 metų „Spyker C8 Laviolette LM85“ su tokiu pat varikliu pirkėjas tik vieną kartą kėlė kainą. Už 75 tūkst. eurų siūlytos mašinos kaina pakilo tik iki 77 tūkst. eurų (apie 265,7 tūkst. litų).
Kaip anksčiau rašė lrytas.lt, abu automobiliai naujiems šeimininkams perleidžiami beveik nauji – oranžinės ir pilkos spalvos riboto leidimo „Spyker C8 Laviolette LM85“ nuvažiavęs 440 km, o tamsiai mėlynas „Spyker CB Laviolette“ - tik 160 km.
Ką tik išriedėję iš gamyklos šie automobiliai kainavo gerokai brangiau. „CB Laviolette“ kaina prasidėjo nuo 240 tūkst. eurų (apie 828 tūkst. litų), o „ C8 Laviolette LM85“ kainavo apie 193 tūkst. eurų (apie 665,9 tūkst. litų).